Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - مسئول روابط عمومی‌ و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: دومین سالگرد شهادت قافله‌سالار مدافعان حرم، سردار سرلشکر شهید «حاج حسین همدانی» در همدان برگزار می‌شود.

علی‌اکبر کریمپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دومین سالگرد شهادت قافله‌سالار مدافعان حرم، سرلشکر شهید «حاج حسین همدانی» در همدان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مراسم با حضور مسئولان کشوری، استانی و مردم شهیدپرور استان همدان روز یکشنبه ۱۶ مهر ماه در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سردار شهید «حاج حسین همدانی» از فرماندهان سپاه پاسداران و از مستشاران ارشد نظامی ایران در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س)، ۱۶ مهر ماه سال ۹۴ در سوریه به شهادت رسید، گفت: شهید «همدانی» از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی و از بنیانگذاران سپاه همدان بود و مدتی نیز فرماندهی لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله را برعهده داشت.

وی بابیان اینکه سردار همدانی از فرماندهان منطقه عملیاتی «بازی دراز» در جبهه غرب بوده و خاطرات خود را از این نبرد در کتابی تحت عنوان «تکلیف است برادر» تدوین کرده است، گفت: سردار حسین همدانی بعدها مدتی فرمانده لشکر انصار الحسین(ع) همدان شد و علاوه بر همدان، در شهرهای پاوه و مریوان نیز خدمت کرد.

کریمپور یاداور شد: فرماندهی سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ و مشاورت فرمانده کل سپاه پاسداران ازجمله سوابق این سردار شهید است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۵۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری، عصر روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسجد جامع نارمک برگزار شد.

بنابر روایت جماران، در این مراسم که از طرف خانواده شهید مطهری برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری، علی، محمد و مجتبی مطهری، علی لاریجانی، محسن هاشمی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902356

دیگر خبرها

  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • این ناو سپاه پاسداران وارد نیمکره جنوبی زمین شد /ناو اقیانوس پیما مجهز به موشک بالستیک است
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی