Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تيم ملي ووشوي ايران براي نخستين بار عنوان نخست مسابقات قهرماني جهان را به دست آورد و به سلطه طولاني مدت چيني ها در اين رشته پايان داد.
به گزارش آريا به نقل از فدراسيون ووشو، چهاردهمين دوره رقابت هاي ووشوي قهرماني بزرگسالان جهان که از روز جمعه به ميزباني شهر «کازان» روسيه آغاز شده بود، سه شنبه شب با قهرماني فراموش نشدني تيم کشورمان در بخش ساندا به پايان رسيد تا موفقيتي به يادماندني در سرزمين تزارها براي ورزش کشورمان ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمامي سيزده دوره گذشته اين مسابقات تيم چين که مهد ووشوي جهان محسوب مي شود در بخش ساندا به قهرماني رسيده بود.
سانداکاران تيم ملي ووشوي ايران با کسب هفت مدال طلا و يک نقره بر سکوي قهرماني جهان تکيه زدند تا با کولاک خود در روسيه به حکومت چيني ها پايان دهند.
چين با هفت طلا به نايب قهرماني رسيد و روسيه با دو طلا، يک نقره و دو برنز سوم شد.
در بخش ساندا براي تيم ايران الهه منصوريان، شهربانو منصوريان، مريم هاشمي، محسن محمدسيفي، يوسف صبري، معين تقوي و ميلاد عارفي مقام مدال طلا کسب کردند و حميد رضا قلي پور نقره گرفت.
در مجموع دو بخش تالو و ساندا نيز تيم ايران با هشت نشان طلا، يک نقره و دو برنز و يک پله صعود نسبت به دوره گذشته در جايگاه دوم ايستاد.
چين با 15 طلا قهرمان شد و هنگ کنگ با پنج طلا، سه نقره و سه برنز بر سکوي سومي ايستاد.
اسامي مدال آوران تيم ملي ووشوي ايران بدين شرح است:
طلا:
تيم دوئلين (فرشاد عربي، نويد مکوندي و امير محمدرضايي)
الهه منصوريان
شهربانو منصوريان
مريم هاشمي
محسن محمدسيفي
يوسف صبري
معين تقوي
ميلاد عارفي مقام
نقره:
حميدرضا قلي پور
برنز:
زهرا کياني
هانيه رجبي

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار بانوان ایران در تفنگ ۱۰ متر جام جهانی تیراندازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در چهارمین روز از جام جهانی تیراندازی به میزبانی باکوی جمهوری آذربایجان و در تفنگ ۱۰ متر بانوان، فاطمه امینی با امتیاز ۶۲۹.۸ در جایگاه نوزدهم ایستاد. نجمه خدمتی نیز امتیاز ۶۲۹.۵ را ثبت کرد و در رده بیست و سوم قرار گرفت و شرمینه چهل‌امیرانی امتیاز ۶۲۸.۱ را کسب کرد.   برنامه روز پنجم این مسابقات به شرح زیر است:   دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت:   مقدماتی تپانچه ۲۵ متر بانوان (سرعت) ساعت ۸:۳۰ (هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی) ­

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • حجاب نوعی مقاومت در مقابل تهاجم جهان سلطه است
  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • پایان کار بانوان ایران در تفنگ ۱۰ متر جام جهانی تیراندازی
  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • قهرمانی حنیفی و یزدانی در پایان هفته دوم تور جهانی تنیس
  • گشتی در اقتصاد جهان | صادرات گاز ترکمنستان به چین از روسیه بیشتر شد