Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی سابق تیم ملی تکواندو به صحبت‌های نایب قهرمان المپیک لندن واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، محمد باقری معتمد، نایب قهرمان المپیک لندن روز گذشته در مصاحبه‌ای مدعی شد «عدم دعوت او به تیم ملی در آن دوران با هماهنگی رئیس فدراسیون صورت گرفته و بیژن مقانلو هم خیلی به او بد کرده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیژن مقانلو سرمربی سابق تیم ملی تکواندو در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان در خصوص صحبت‌های باقری معتمد اظهار داشت: محمد باقری معتمد بی‌انصافی نکند؛ در زمان من تمام شرایط حضور در ترکیب مشخص بود و انتخابی‌ها در حضور اصحاب رسانه انجام می‌شد. وقتی همه‌چیز در آن دوران شفاف بود دیگر من چگونه در حق محمد بدی کرده‌ام؟

وی افزود: هرکسی که شرایط حضور در گرندپری‌ها را داشت اعزام و برای رقابت‌های رسمی هم که همیشه انتخابی‌ها با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شد، با تمام این اوصاف آیا جایی برای شک و شبهه باقی می‌ماند؟

مقانلو خاطرنشان کرد: به صداقت دوستانی که در عرصه رسانه فعالیت می‌کنند ایمان دارم و از آنها توقع دارم تا خودشان جواب این ادعا را بدهند. خداراشکر همیشه شفاف کار کرده‌ام و شما شاهد برگزاری انتخابی‌ها در شرایط یک‌سان بودید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پولادگر از شما خواست تا باقری معتمد را از ترکیب کنار بگذارید، گفت: پولادگر هیچ‌وقت در امور فنی دخالت نکرد و کاری به ترکیب تیم ملی نداشت و این ادعای معتمد را کاملا تکذیب می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۵۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول‌های بنیادی خونساز»

عضو هیات علمی پژوهشکده سرطان معتمد موفق به کسب رتبه برتر چهارمین جشنواره تحقیقات برتر در حوزه سلول درمانی و سلول‌های بنیادی خونساز شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهارمین جشنواره تحقیقات برتر سلول‌های بنیادی خونساز و سلول درمانی به همت پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی و پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان شریعتی برگزار شد.

در این مراسم سرکار خانم دکتر زهرا سادات هاشمی، عضو هیات علمی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی با ارائه مقاله؛ In vivo study for cytotoxicity of murine NK cell-derived exosomes against Triple-Negative mouse mode توانست رتبه نخست را کسب کند، همچنین مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته درمانی و تشخیصی با ارائه مقاله؛ «تولید گوشت آزمایشگاهی جهت تغذیه حیوانات خانگی برای اولین بار در ایران» حائر رتبه دوم و سرکار خانم فاطمه سلیمیان پژوهشگر پژوهشکده سرطان معتمد با مقاله " Human Placenta Derived Mesenchymal Stem Cells Transplantation in Patients with Acute Respiratory Distress Syndrome (ARDS) Caused by COVID-۱۹ (Phase I Clinical Trial):Safety profile assessment رتبه سوم را در این دوره از جشنواره کسب کردند.

دیگر خبرها

  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول‌های بنیادی خونساز»
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • حضور ۱۳۰ بازرس آژانس در ایران
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران میزان بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد