Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار مسجدسلیمان گفت: پالایشگاه گازی پتروپالایش مسجدسلیمان در هفته‌های آینده با حضور معاون اول رییس جمهور در این شهرستان کلنگ‌زنی خواهد شد و اجرای آن نقش بسیار موثری در بحث حل مشکل اشتغال شهرستان دارد.

علیرضا گرویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ، اظهار کرد: آمادگی کامل در شهرستان وجود دارد تا منطقه زیلایی مسجد سلیمان به منطقه ویژه پتروشیمی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزد: کار اصلی در بحث تبدیل منطقه زیلایی مسجدسلیمان به منطقه ویژه پتروشیمی مربوط به ادارات کل استان و وزارتخانه‌های مربوطه است و از آن مراجع باید مساله پیگیری شود تا به سرانجام برسد.

فرماندار مسجدسلیمان تصریح کرد: همه زیرساخت‌ها در شهرستان برای تبدیل منطقه زیلایی مسجدسلیمان به منطقه ویژه پتروشیمی فراهم و کارها در حال انجام است تا در آینده شاهد اجرای منطقه ویژه پتروشیمی در مسجد سلیمان باشیم.

گرویی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بحث صنایع پتروشیمی در مسجدسلیمان، عنوان کرد: پالایشگاه گازی پتروپالایش در هفته‌های آینده با حضور معاون اول رییس جمهور در شهرستان مسجدسلیمان کلنگ زنی خواهد شد که نقش موثری در بحث حل مشکل اشتغال شهرستان دارد.

وی ادامه داد: وزارت نفت مجوزاولیه احداث پالایشگاه گازی پتروپالایش را در مسجدسلیمان صادر کرده است و امیدواریم با حضور آقای جهانگیری این طرح کلنگ زنی شود و پس از آن شاهد آغاز شدن عملیات اجرایی آن در منطقه باشیم.

فرماندار مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: فاز اول کارخانه پتروشیمی مسجدسلیمان نیز تا پایان سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد و می‌تواند نقش موثری در بحث حل اشتغال شهرستان ایفا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج طرح مصوب دور اول سفر رییس‌جمهور در میامی اجرا شد

آشوری گفت: دور اول سفر ریاست جمهوری در ۱۳ آبان سال ۱۴۰۰ به استان سمنان ۱۴۵ مصوب داشت که از این تعداد پنج مورد مربوط به شهرستان میامی بود.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها ۹۵۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت، ابراز کرد: طرح‌های عمرانی میامی در حوزه علوم پزشکی، راه و شهرسازی و انتظامی اجرا شد.

فرماندار میامی به راه‌اندازی بیمارستان امام رضا(ع) از جمله طرح‌های مصوب دور اول سفر در این شهرستان اشاره کرد، گفت: برای ساخت این بیمارستان ۳۲ تختخوابی اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل سفر تامین شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پنج طرح مصوب دور اول سفر رییس‌جمهور در میامی اجرا شد
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • حمله ایران به اسرائیل عزت‌آفرین بود
  • ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد
  • فجر انرژی خلیج‌فارس، ضامن تولید پایدار شرکت‌های پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • سهم ۸۲ درصدی پتروشیمی در جذب سرمایه‌گذاری منطقه اقتصادی پارسیان
  • کارگروه عفاف و حجاب شهرستان میاندوآب