Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:21:29 GMT

رئیس مجلس به استان فارس صفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۴۶۴۴۹

رئیس مجلس به استان فارس صفر می‌کند

سفر ۳ روزه رئیس مجلس شورای اسلامی از عصر امروز به استان فارس با دیدار مردمی و شرکت در یادواره شهدای شهرستان‌های ممسنی و رستم آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، علی لاریجانی قبل از حضور در یادواره شهدای شهرستان‌های ممسنی و رستم به گلزار شهدای شهر نورآباد مرکز شهرستان ممسنی رفته و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و پس از آن در مسجد جامع شهرنورآباد و در مراسم گرامیداشت دومین شهید محراب آیت‌الله مدنی، محسن حججی شهید مدافع حرم و شهدای والا مقام شهرستان‌های ممسنی و رستم شرکت کرده و به سخنرانی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان‌های ممسنی و رستم 700 شهید دفاع مقدس و شش شهید مدافع حرم تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند.

براساس این گزارش، رئیس مجلس شورای اسلامی پس از این برنامه در شورای اداری شهرستان سپیدان به سخنرانی می‌پردازد.

لاریجانی همچنین صبح فردا پنج‌شنبه به شهرستان‌های اقلید سفر کرده و در همایش عاشوراییان اقلید و شورای اداری این شهرستان شرکت کرده و پس از آن به شهرستان آباده سفر می‌کند.

شرکت در جلسه شورای اداری آباده، افتتاح کارخانه کانی آباده و حضور در یادواره شهدای آباده از دیگر برنامه‌های دومین روز سفر رئیس مجلس به استان فارس است. رئیس قوه مقننه در سومین روز از سفر خود به فارس با رئیس حوزه علمیه امام صادق مرودشت و علمای شیراز دیدار می‌کند.

بازدید از کارخانه آزمایش مرودشت، دیدار با فعالان اقتصادی، حضور در نماز جمعه شیراز از دیگر برنامه‌های آخرین روز سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان فارس است.

انتهای پیام/

R41382/P1336/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ◄ مرگ در جاده ترانزیتی پل فیلهان ممسنی پل رستم جولان می دهد
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس