Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - با امضاي تفاهم نامه اي، شرکت نفتي لوک اويل روسيه مطالعاتي اکتشافي در بخش ايراني درياي خزر انجام مي دهد. به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري تسنيم، «بيژن زنگنه» وزير نفت کشورمان که عصر روز گذشته تهران را به‌منظور شرکت در نوزدهمين نشست وزارتي مجمع کشورهاي صادرکننده گاز (GECF) به مقصد مسکو ترک کرده بود، شب گذشته در مسکو با «واگيت الکپروف» مديرعامل شرکت نفتي لوک اويل روسيه ديدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين نشست که با حضور سفير ايران در روسيه انجام شد، دو طرف بر گسترش همکاري‌ها در حوزه‌هاي مختلف نفتي تاکيد کرده و شرکت روسي براي همکاري در مطالعات و توسعه ميادين نفتي و گازي ايران ابراز تمايل کرد.
مديرعامل لوک اويل تاکيد کرد که براي گسترش همکاري‌هاي نفتي در بخش‌هاي مختلف، علاقه دو جانبه وجود دارد و زنگنه نيز با تاکيد بر اهميت همکاري‌هاي نفتي ايران و روسيه، نشست GECF در مسکو و همچنين هم‌افزايي دو کشور در اين عرصه ها را براي تقويت همکاري‌ها تاثيرگذار برشمرد.
در حاشيه اين ديدار، تفاهم نامه اي بين شرکت لوک اويل روسيه و شرکت نفت خزر ايران به منظور انجام مطالعات اکتشافي روس ها در بخش ايراني درياي خزر به امضا رسيد.
«محسن دلاويز» مدير عامل شرکت نفت خزر در اين خصوص گفت: اين تفاهم‌نامه پس از مذاکرات چند ماهه با لوک اويل با هدف انجام مطالعات اکتشافي در حوزه جنوبي درياي خزر امضا شده است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «کیلم دو تامبلا» نخست وزیر بورکینافاسو که به منظور شرکت در دومین همایش بین‌المللی ایران و آفریقا به تهران سفر کرده است، با «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کرد.

مرتضوی در این دیدار به تشریح مهمترین ظرفیت‌های صادرات محور جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری‌های دو کشور پرداخت.

وزیر کار با اشاره به امضای ۸ یادداشت تفاهم همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و بورکینافاسو در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و آموزشی بر تسریع در اجرای این برنامه‌ها تاکید کرد.

مرتضوی از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران ریاست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی با بورکینافاسو را عهده دار است.

کد خبر 6089617

دیگر خبرها

  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد