Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از پایگاه خبری پلیس سخنگوی نیروی انتظامی گفت: هفته ناجا با شعار "پلیس برای امنیت، امنیت برای همه" از جمعه 14 مهرماه با سخنرانی فرمانده نیروی انتظامی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته آغاز می شود.

سردار "سعید منتظرالمهدی" معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا از آغاز هفته نیروی انتظامی در روز 14 مهرماه خبر داد و اظهارداشت: هفته نیروی انتظامی با شعار "پلیس برای امنیت، امنیت برای همه" از جمعه 14 مهرماه با سخنرانی سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی و فرماندهان انتظامی استان‌ها، به صورت هم زمان پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: هفته ناجا تا پنج‌شنبه 20 مهرماه با حضور در بهشت زهرا(س) به منظور میثاق مجدد با آرمانهای حضرت امام(ره) و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا ادامه خواهد داشت.

705

سخنگوی نیروی انتظامی «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی هفته ناجا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقسیم استان اصفهان به ۲۱۲ بلوک انتظامی / ارتقای امنیت حاشیه زاینده‌رود

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان از طرح بلوک‌بندی استان براساس وسعت، جغرافیا، نوع و میزان وقوع جرم به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و ارتقای میزان احساس امنیت بین شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، بهزاد ثابت راسخ در برنامه زنده تلویزیونی بهار دلنشین اظهار کرد: پلیس سال ۱۴۰۳ را با شعار آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت آغاز کرده و همکارانم با سرلوحه قرار دادن این شعار تمام تلاش خود را معطوف کردند تا شهروندان و مسافران نوروزی آرامش و امنیت را با تمام وجود احساس کنند.

وی در خصوص فلسفه وجودی پلیس پیشگیری فراجا افزود: تمام اقدامات این پلیس در راستای این است که هیچ جرم و آسیبی در فضای عمومی جامعه اتفاق نیفتد و از آنجا که برخی از شهروندان با سهل‌انگاری خود زمینه و بستر وقوع جرم را برای مجرمان فراهم می‌کنند، این پلیس تلاش می‌کند تا سطح آگاهی عمومی مردم را در این خصوص بالا ببرد تا خود پلیس خود باشند و از وقوع جرم جلوگیری کنند.

رئیس پلیس پیشگیری استان اصفهان از طرح بلوک بندی استان بر اساس وسعت، جغرافیا، نوع و میزان وقوع جرم به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و ارتقای میزان احساس امنیت در بین شهروندان خبر داد و گفت: در این طرح استان اصفهان به ۲۱۲ بلوک تقسیم شده و حداقل در هر بلوک یک واحد گشت خودرویی، یک واحد گشت موتوری و یک گشت پاس پیاده قرار داده شده است که به‌صورت ۲۴ ساعت در حوزه مأموریت خود به ویژه در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و اماکنی که مسافران نوروزی حضور دارند به گشت‌زنی می‌پردازند.

ثابت راسخ با بیان اینکه حاشیه زاینده‌رود یکی از بلوک‌های مهم انتظامی در مرکز استان به شمار می‌آید، اظهار داشت: واحدهای گشت انتظامی از ضلع شمال و ضلع جنوب حاشیه به صورت پاس پیاده حضور دارند و به ارتقای امنیت این منطقه کمک می‌کنند و در این بین اگر شهروندان و مسافران نوروزی درخواست یا امدادخواهی داشته باشند می‌توانند به این گشت‌ها مراجعه کنند.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های تلفیقی با مشارکت سپاه و گشت‌های رضویون بسیج استان، ایجاد ایست و بازرسی در ورودی و خروجی‌های استان، راه اندازی ایستگاه‌های پلیس در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و اجرای طرح‌های امنیت محله محور از مهمترین اقدامات پلیس پیشگیری در ایام نوروز است.

رئیس پلیس پیشگیری استان اصفهان خاطرنشان کرد: پلیس مصمم است در سال جدید با استفاده از دانش و هوش بالا و فناوری‌های روز به صورت مقتدرانه و شجاعانه اما با رعایت اخلاق و رفتار و منش اسلامی امنیت و آرامش را در جامعه پیاده کند و در این میان از مردم انتظار می‌رود که در راستای ارتقای امنیت پایدار مشارکت همه جانبه با طرح‌های پلیس داشته باشند.

کد خبر 740032

دیگر خبرها

  • تقسیم استان اصفهان به ۲۱۲ بلوک انتظامی / ارتقای امنیت حاشیه زاینده‌رود
  • نیروی انتظامی برخاسته از مردم و خادم مردم است
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند
  • همه دستگاه‌ها برای کاهش وقوع جرایم همکاری کنند