Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، تمرینات تیم ملی ایران برای دیدار برابر توگو در ورزشگاه آزادی پیگیری شد. این روزها بحث محرومیت ۴ ماهه مهدی طارمی و همچنین مدت محرومیت سعید عزت اللهی در رسانه ها مورد بررسی فراوانی قرار گرفت.

این دو بازیکن جوان اما بدون در نظر گرفتن این اتفاقات با روحیه ای خوب و مثال زدنی در تمرینات تیم ملی حضور دارند و کار خود را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون تردید حمایت همه جانبه شخص کارلوس کی روش از این دو بازیکن در روحیه بالای آن ها تاثیر بسزایی داشته است.

این دو بازیکن به احتمال فراوان در برابر توگو هم می توانند به میدان بروند و در صورت صلاحدید کی روش به کار گرفته شوند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند

به گزارش "ورزش سه"، تا قبل از بازی با سوسیداد وضعیت سه بازیکن رئال مبهم بود. جود بلینگام و رودریگو بیمار بودند و فرلاند مندی نیز خستگی عضلانی داشت. در نهایت جود وارد فهرست شد و به سن سباستین رفت هرچند یک دقیقه هم به او بازی نرسید.

رودریگو به خاطر آنفولانزا در مادرید ماند و مندی هم در کمپ رئال انفرادی تمرین کرد. امروز تمرین رئال برای آماده شدن به منظور بازی با بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان (سه شنبه شب) به انجام رسید و در آن مندی و رودریگو بدون مشکل حضور داشتند.

مارکا به نقل از یکی از اعضای کادر فنی رئال نوشته است که هر دو هیچ مشکلی ندارند و به بازی با بایرن می رسند. تیبو کورتوا نیز امروز بدون مشکل تمرین کرد ولی او برابر بایرن بازی نخواهد کرد و برنامه این است که شنبه هفته بعد مقابل کادیز به میادین برگردد.

دیگر خبرها

  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است