Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاين، جهانبخش محبي نيا نماينده مردم مياندوآب و شاهين دژ، نطق ميان دستور خود را با اشاره به مسائل جهاني شروع كرد. او گفت: كودتا و نسل كشي و تغيير جغرافياي جهان حاصل موقعيت هاي پرآشوب بين المللي است، با اين فرض دانايي و تدبير ويژه، زمرد رفع اژدها است. جهت اداره بهتر امور عمومي و توانمندسازي اقتصاد و نجات بانك‌ها از كهنگي و شاداب كردن توليد ناگزير از مراوده با جهان هستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبي نيا افزود: عرصه مديريت بيشتر از مداخله به تفويض اختيار نياز دارد،‌ مديران ارشد به دليل نداشتن اختيار نافذ، خود را درگير كار و حل مسئله نمي كنند، بنابراين روان سازي توليد، قفل مي شود و اختلال در امر مديريت ممكن مي شود.

او در بخشي از صحبت‌هايش گريزي به شيوه تربيتي برخي از مسئولان داشت و تصريح كرد: كساني در مسئوليت‌هاي كلان كشور قرار مي‎گيرند كه در بين فرزندانشان، عرضه تربيت يك خادم براي انقلاب را نداشتند. برخي از مواليد آنها در ايام انتخابات، در حال تخريب امور هستند و هيچ كسي قدرت و اختيار نظارت بر آنها و جواب خواستن از آنها را ندارد! آنها خويشتن را بسيار نزديكتر به فرزندان انقلاب و شهيدان و ايثارگران مي دانند.

نماينده اصولگراي مجلس دهم ادامه داد: متملقين در تمامي سطوح، مزايده نفاق برگزار مي كنند و جامعه را از حضور نيروهاي مخلص محروم مي سازند. دانايان جامعه هر روز به كنج عزلت و پر رويان به صدارت مي رسند كه حاصلش سوء تدبير است. سندرم سايش قدرت، تعدد مراكز مداخله و نظارت،‌ گسترش سازمان هاي موازي، قانون اساسي را به حاشيه مي برد و ميثاق اجتماعي ملت بزرگ را كمرنگ مي كند، هر چند فصل اصلاح قانون اساسي فرا رسيده است. البته اين امر با اذن و صلاح ديد، رهبري امکان پذير است.

او در پايان با گله از اين موضوع كه كسي به صحبت‌هايش گوش نمي داد، متن نطقش را پاره كرد و به هيئت رئيسه داد!

در واكنش به اين حركت اعتراضي، پزشكيان كه رياست مجلس را برعهده داشت، تلاش كرد تا محبي‌نيا را آرام كند و خطاب به او گفت: ناراحت نباشيد، نمايندگان به نطق شما گوش مي دادند.

چند تن از نمايندگان هم سمت محبي نيا رفتند و او را از جايگاه ناطقين تا صندلي اش بدرقه كردند تا از او دلجويي شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد

مس رفسنجان با سرمربیگری محرم نویدکیا بالاخره طعم تلخ شکست را در نیم فصل دوم چشید.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران با برگزاری سه دیدار همزمان از ساعت 19:30 امشب (دوشنبه) پیگیری شد که تیم قعرنشین نفت در آبادان ، کورسوی امید خود را رنده نگه داشت و تیم بدون شکست مس رفسنجان را مغلوب کرد.

مس رفسنجان که اولین شکست خود را با سرمربیگری محرم نویدکیا تجربه کرد، با 31 امتیاز، در رده دهم قرار گرفت. صنعت نفت با وجود این پیروزی، با 19 امتیاز در قعر جدول روزگار می‌گذراند. 

 نفت آبادان یک - مس رفسنجان صفر

گل: علی یوسف (دقیقه 19)

اخطار: طالب ریکانی از صنعت نفت و سجاد شهباززاده از مس اخراج: محمدرضا مهدی‌زاده از مس

دیگر خبرها

  • خشم الخلیفی: مستحق حذف نبودیم، ناراحتم
  • آیین پاسداشت تولید ۳۰ اثر نمایشی با محوریت جوانی جمعیت برگزار شد
  • مسعود پزشکیان رکورددار شد /۹ نماینده پرسابقه مجلس دوازدهم را بشناسید +جدول
  • یهودیان پرچم اسرائیل را وسط آمریکا پاره کردند+ فیلم
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • ۲۵ میلیون تومان بدهید گواهینامه تقلبی بگیرید!/ مراقب باشید مرتکب قتل عمد نشوید
  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • دائمی شدن دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند