Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه ورزشی: مسابقات داخل سالن آسیا و اقیانوسیه 2017 در رشته سوارکاری برای کاروان ایران دستاورد بزرگی داشت و سوارکاری ایران را صاحب نخستین مدال آسیایی کرد. داوود پوررضایی سوارکار کشورمان توانست مدال برنز این مسابقات را به گردن آویزد. سوارکاران ایرانی که سال‌ها بود با مشکلی همچون قرنطینه اسب‌ها روبه‌ رو بودند در ترکمنستان توانستند برای نخستین بار با اسب‌های خودشان در مسابقات شرکت کنند، مشکلی که به نظر می‌رسد با تلاش مسئولان فدراسیون و کمیته ملی المپیک بزودی برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بولتن نیوز به نقل از روزنامه ایران، دارنده مدال برنز پرش با اسب در خصوص مسابقات داخل سالن به‌خبرنگار ما می‌گوید: «برای نخستین بار بود که رشته سوارکاری در مسابقات داخل سالن شرکت می‌کرد که خوشبختانه این موضوع برای سوارکاری ایران خوش یمن بود و ما توانستیم به نخستین مدال در سوارکاری دست یابیم. مدالی ارزشمند که می‌تواند در مسابقات مهم هم تکرار شود.»

داوود پور رضایی ادامه می‌دهد: «ما در2 بخش تیمی و انفرادی شرکت کردیم که در بخش تیمی مشکلی برای من پیش آمد و اسب من به مانع روی آب واکنش نشان داد و نتوانستم به نتیجه مطلوب دست یابم، اگر این اتفاق نمی‌افتاد نتیجه بهتری در تیمی می‌گرفتم که متأسفانه این گونه نشد. فدراسیون سوارکاری با روی کار آمدن مسعود خلیلی خوب کار کرده و آینده روشنی برای این رشته می‌بینم.»

او با اشاره به حضور مربی بلژیکی در تیم ملی سوارکاری می‌افزاید: «فدراسیون سوارکاری یک مربی خوب بلژیکی به نام وان پاسچن به تیم ملی اضافه کرد که حضور او تأثیر زیادی بر عملکرد سوارکاری ایران در مسابقات داخل سالن داشت. او مربی خوبی است که قرار است تا بازی‌های آسیایی جاکارتا با تیم ملی همکاری کند.» پوررضایی در مورد مشکلاتی همچون قرنطینه اسب‌ها در کشورمان بیان می‌کند: «مشکل قرنطینه برطرف نشده اما فدراسیون پیگیر حل این مشکل است، تلاش فدراسیون بر این است که این مشکل تا بازی‌های آسیایی جاکارتا برطرف شود. زمانی حضور در مسابقات برای ما بسیار سخت بود اما خوشبختانه توانستیم در ترکمنستان با اسب خودمان مسابقه دهیم و این موضوع نشان می‌دهد مشکلات رشته سوارکاری که اصلی‌ترین آن قرنطینه اسب‌ها است، در حال برطرف شدن است.»

مدال آور ایران در رشته سوارکاری در خصوص کسب نخستین مدال آسیایی و تاریخ‌ سازی در این رشته می‌گوید: «واقعاً حس خوبی دارم البته زمانی که به کشور بازگشتم متوجه شدم چه کار بزرگی انجام دادم و این مدال چقدر برای سوارکاری ایران اهمیت دارد. سوارکاران ایرانی بر این عقیده بودند که با این مدال شرایط رشته سوارکاری در کشور ما بهتر و راه سایرین هموارتر خواهد شد. پیش از کسب این مدال با اعزام نشدن به مسابقات منزوی بودیم اما حالا شرایط تغییر کرده و از انزوا خارج شدیم.»

پوررضایی ادامه می‌دهد: «حضور در ترکمنستان و کسب مدال در بازی‌های داخل سالن برای ما خیلی مهم بود چرا که ما تاکنون نتوانستیم در مسابقات مهم حضور یابیم و مسئولان توجه زیادی به این رشته نداشتند چون رشته مدال‌آوری نبود. قرار بود در بازی‌های کره جنوبی شرکت کنیم، اما از طرف کمیته المپیک گفتند سوارکاری رشته مدال‌آوری نیست و به این دلیل اعزام نشدیم اما با کسب این مدال دیگر بهانه‌ای پذیرفته نمی‌شود و امیدوارم که این رشته حمایت شود.» او بیان می‌کند: «سوارکاری ایران ظرفیت بالایی دارد و تنها صحبتم با مسئولان این است که به این رشته بیش از این توجه شود. ما بازی‌های آسیایی جاکارتا را در پیش داریم و امیدواریم که در این مسابقات از رشته سوارکاری حمایت شود. مربی بلژیکی تا بازی‌های آسیایی جاکارتا تیم ملی را همراهی خواهد کرد و قطعاً با حضور این مربی و فراهم بودن شرایط به مدال خواهیم رسید.»

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟

کشور پاکستان به‌‌دلیل هم‌مرزی و همچنین قرابت‌های فرهنگی با ایران، ظرفیت بزرگی برای تعاملات سیاسی، اقتصادی و امنیتی با کشورمان را دارد. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، کشور پاکستان به‌‌دلیل هم‌مرزی و همچنین قرابت‌های فرهنگی با ایران، ظرفیت بزرگی برای تعاملات سیاسی، اقتصادی و امنیتی با کشورمان را دارد.اما از سال‌ها پیش آمریکا و همدستان غربی او برای استثمار کشورهای منطقه و جلوگیری از استقلال آن‌ها، مشکلات متعددی را در روابط آن‌ها ایجاد کرده اند.یکی از بزرگ‌ترین مفاسد، ایجاد گروهک‌های تروریستی در مناطق مشترک مرزی ایران و پاکستان است که برای جلوگیری از همکاری‌های دوکشور ایجاد شده است.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران
  • فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • هر قدمی برای کار و اشتغال برداشته شود برای عظمت و بزرگی ایران است
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی