Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردکوی و بندرگز در استان گلستان با اشاره به نقش راهداری در افزایش ضریب ایمنی راه‌ها، آن را یکی از پایه‌های اصلی توسعه حمل و نقل بیان کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، احمد کوثری در نشست خبری با اصحاب رسانه به منظور بیان گزارش عملکرد شش‌ماهه افزود: حفظ و حراست از سرمایه‌گذاری‌ها، افزایش دارایی‌ها، تسهیل تردد وسائل نقلیه، افزایش ایمنی عبور و مرور، کاهش زمان و هزینه سفر و کاهش استهلاک وسائل نقلیه از اهداف مهمی است که با انجام عملیات راهداری در طول راه‌ها دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برای انجام عملیات راهداری در حوزه شهرستان‌های تابعه، ۱۷ دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در نظر گرفته شده و ۲۷ نیرو و عوامل راهداری نیز، این عملیات را هدایت و نظارت می‌کنند، ادامه داد: با همت این نیروها و تجهیزات، طی شش ماه گذشته امسال، روکش آسفالت راه‌های حوزه استحفاظی و همچنین آسفالت گرم بازیافت شده در محور پلیس‌راه نوکنده و گلوگاه و باند شمالی کردکوی و بندرگز از مهم‌ترین اقدامات انجام شده بوده است.

وی از دیگر خدمات ارائه شده در سطح راه‌های حوزه استحفاظی را، نصب چراغ‌های چشمک‌زن به شکل ۳ خانه و دوخانه و سولار بیان کرد و گفت: آشکارسازی کلیه نقاط پر تصادف یکی از مزیت‌های راه‌های حوزه استحفاظی است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردکوی و بندرگز اظهار کرد: طرح راهداری زمستانه در راه‌های حوزه استحفاظی از آبان ماه شروع می‌شود و تمام اکیپ‌های راهداری در حال آماده‌سازی و تعمیر و به‌روزرسانی ماشین‌آلات و ناوگان راهداری هستند.

به گفته کوثری، برای مقابله با سرما و یخبندان زمستانی نیز، تقاضای نمک و ماسه مورد نیاز شده تا در شرایط بحرانی برای تسهیل عبور و مرور مشکل چندانی نباشد.

وی در پایان با توجه به کاهش دمای هوا، از هموطنانی که قصد مسافرت در مناطق کوهستانی را دارند خواست که حتماً وسائل گرمایشی و خوراک و زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۸۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی

به گزارش خبرنگار مهر، حاجی رسول سالاری، رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در جمع خبرنگاران گفت: طی فروردین ماه سال جاری ۸۹ هزار و ۳۶۶ مسافر در استان در قالب ۱۳ هزار و ۳۲۰ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شدند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل خراسان جنوبی افزود: بیشترین سهم جابه‌جایی مسافر از مبدا شهرستان‌های استان مربوط به شهرستان بیرجند و کمترین سهم جابجایی نیز مربوط به شهرستان درمیان بوده است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است.

سالاری با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار و ۴۴۲ راننده در بخش مسافر استان فعال هستند تصریح کرد: ۳۱۰ دستگاه سواری کرایه، ۲۰۸ دستگاه مینی‌بوس و ۲۹۰ دستگاه اتوبوس کار جابجایی مسافران از مبدا ۱۶ پایانه عمومی و خصوصی در استان را انجام می‌دهند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تاکید کرد: با همکاری پلیس راه استان و انجمن صنفی حمل و نقل مسافر، طرح کنترل نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به منظور رعایت ایمنی و حقوق مسافران در این مدت انجام شده است.

وی تصریح کرد: این امکان برای مسافران فراهم شده تا علاوه بر تأمین بلیط از طریق دفاتر فروش بلیط سطح شهر، از طریق وب سایت‌های فروش آنلاین به نشانی www.payaneha.com و www.payaneha.ir نیز اقدام کنند.

وی عنوان کرد: سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ نیز آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران در خصوص نحوه ارائه خدمات سفر در استان خواهد بود.

کد خبر 6086128

دیگر خبرها

  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • اجرای ۵۶ طرح عمرانی فعال در حوزه راهداری
  • لزوم تحقق مسئولیت اجتماعی معادن در خصوص بهسازی جاده‌ها
  • آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان 
  • ◄ افزایش 20 درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • شناسایی بیش از ۸ هزار تن اضافه تناژ در جاده‌های خوزستان