Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- بر اساس شایعات منتشرشده مایکروسافت سرفیس پرو مجهز به فناوری LTE و پردازنده Core i5 را در تاریخ اول ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد کرد. بر اساس شایعات منتشر شده، مایکروسافت سرفیس پرو مجهز به فناوری LTE و پردازنده Core i5 را در تاریخ اول ماه دسامبر به بازار عرضه خواهد کرد.

به گزارش ایتنا سخنگوی مایکروسافت در طی نشستی اظهار داشت که سرفیس پرو مجهز به فناوری LTE این کمپانی از تاریخ یکم ماه دسامبر برای فروش به بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این‌ حال این امر هنوز از سوی مایکروسافت به‌صورت رسمی تائید نشده است.

لازم به ذکر است که کمپانی مایکروسافت، سرفیس پرو را در طی مراسمی که در ماه مه گذشته و در شانگهای برگزار شد معرفی و رونمایی کرد.

مسئولان این کمپانی در طی نشست انجام‌ شده قول دادند که این نسخه مجهز به فناوری پیشرفته LTE این شرکت را در طی سال جاری به بازار عرضه خواهند کرد.

با این‌ حال متخصصان در این رابطه حدس می‌زنند که مدل LTE این تبلت به‌صورت رسنی در طی مراسم Future Decoded که قرار است در ماه میلادی آینده در شهر لندن برگزار شود رونمایی خواهد شد.

لازم به ذکر است که هفته گذشته خرده‌فروشی در انگلستان اقدام به‌ پیش فروش این محصول کرده است و در مشخصات این تبلت برخورداری آن از پردازنده Core i5 را تائید کرده است.
علاوه بر این تبلت سرفیس پرو LTE در نسخه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی ساخته و عرضه خواهد شد.

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد

گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است؛ متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز تا پایان زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند درخواست خود را از طریق وبگاه فروش اینترنتی سایپا ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گروه خودروسازی سایپا از امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است.

این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

تنها متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است.

این خودور صرفاً در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع ایسنا

کد خبر 747540

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله
  • فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله | ربع‌سکه در صدر تقاضا
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟
  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا
  • معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند