Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-03-19@05:56:47 GMT

فروش اقساطی موبایل با کارت حکمت

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۴۸۵۱۹

فروش اقساطی موبایل با کارت حکمت



+0 -0 sn_facebook sn_googleplus sn_telegram sn_viber sn_whatsapp sn_whatsapp sn_whatsapp


تصاویر برگزیده کمک خیرین به کودکان کلوار دیدار رئیس دانشگاه ملی استرالیا با علی اکبر ولایتی تصاویر/ کافه گربه! نهمین جشن مستقل سینمای انیمیشن ایران
تعداد نظرات: 0 منتشر نشده: 0 ارسال نظر نام: ایمیل:
کد جدید

نظر: ارسال لغو آخرین اخبار ویژه
آمار و اطلاعات : حاضرین آنلاین : ۴,۸۲۳ نفر تعداد کل اخبار : ۸۱۹,۷۱۲ مورد صفحه اولدرباره ماارتباط با ماآب و هواپیوندهاآرشیواوقات شرعیپربازدیدهانسخه موبایلRSS صفحه اولدرباره ماارتباط با ماآب و هواپیوندهاآرشیواوقات شرعیپربازدیدهانسخه موبایلRSS

rssinstagram googleplus facebook telegram

© تمامی حقوق این سایت برای بی‌باک‌نیوز محفوظ است

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا سرمایه‌گذاری روی سیم کارت ایده خوبی است

خرید و فروش سیم کارت امروز شکل دیگری پیدا کرده و به یک حوزه سرمایه‌گذاری تبدیل شده است. اما این حوزه چقدر بازگشت به سرمایه دارد و اصلا می‌توان روی آن حساب کرد؟ در این مقاله خواهیم فهمید.

خرید و فروش سیم کارت امروز شکل متفاوتی پیدا کرده و از این منظر باید آن را بررسی کرد. افراد زیادی را می‌بینیم که در حوزه سیم کارت سرمایه‌گذاری می‌کنند و حتی شنیدن چنین چیزی شاید برای ما کمی تعجب‌برانگیز باشد.

در ادامه همراه ما باشید چراکه می‌خواهیم این حوزه سرمایه‌گذاری را بررسی کنیم و ببینیم که چقدر ارزش سرمایه‌گذاری برای آن وجود دارد.

چرا برخی سیم کارت‌ها قیمت بسیار بالایی دارند؟

بالاترین قیمت سیم ‌کارت‌ در ایران متعلق به سیم کارت‌های همراه اول است. همراه اول اولین اپراتوری بود که در ایران چنین خدماتی را ارائه داد و به همین واسطه اعتبار زیادی کسب کرد.

البته توانست در سال‌های بعد نیز اعتبارش را حفظ کند و کارش را توسعه بدهد. رفته‌رفته این اعتبار شکل عجیبی پیدا کرد. برخی از شماره‌های همراه اول کمیاب شدند و شماره رند نیز ارزش پیدا کردند.

این شرایط همین‌طور ادامه پیدا کرد تا جایی که کسب‌وکارهای خاص برای خود شماره‌های خاص تهیه می‌کردند.

شماره‌هایی که هر کسی توانایی خرید آن‌ها را نداشت. همین باعث شد که قیمت برخی از سیم کارت‌ها افزایش پیدا کند و خرید و فروش سیم کارت رونق بگیرد.

همه سیم کارت‌های همراه اول قیمت بالایی دارند؟

نه تنها همراه اول بلکه همه اپراتورها تنها برخی از خط‌هایشان دارای ارزش زیادی است. همراه اول تنها بیشترین ارزش را دارد.

در اپراتور همراه اول شماره‌هایی که با پیش شماره 0912 آغاز می‌شوند ارزشمندترین و خصوصا اگر این شماره رند هم باشد ارزش بیشتری نیز پیدا می‌کند.

کارکرده یا صفربودن خط نیز در تعیین ارزش سیم کارت موثر است. در دیگر اپراتورها پیش شماره 0912 را نداریم اما دیگر مولفه‌ها همچنان باپرجا هستند.

کسب‌وکارها برای خط معتبر از 0912 استفاده می‌کنند و برای سرمایه‌گذاری نیز معمولا این خط انتخاب می‌شود. چون در این سال‌ها ارزش آن بسیار زیاد شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

چرا خط 912 ارزش زیادی دارد؟

تمام سیم کارت‌های 912 دائمی هستند و در بین آن‌ها خط اعتباری وجود ندارد. همین یکی از دلایل خاص‌بودن آن و فروش سیم کارت 912 در ارزش بالا است.

دلیل دیگر و در اصل مهم‌ترین دلیل ارزش خط 912 در ایران، قدمت آن است. اولین خطی که در ایران عرضه شد خط‌های 912 همراه اول بود و به‌شکلی امروز دارندگان آن نوعی اصالت را در اختیار دارند. به همین دلیل ارزش آن بسیار بالاست و اگر خریداری شود روزبه‌روز به قیمت آن افزوده خواهد شد.

جهتی آخری که باعث می‌شود این سیم کارت ارزش زیادی پیدا کند بحث معروف عرضه و تقاضا است. زمانی که خط دائمی است و قدمت زیادی دارد، تقاضا برای خرید هم بالا می‌رود.

درصورتی‌که عرضه زیادی برای آن نیست. کمیابی قیمت سیم کارت 912 را افزایش می‌دهد و هر چقدر که پیش می‌رویم هم این ارزش بیشتر خواهد شد. چون تقاضا رفته‌رفته بیشتر و عرضه کمتر خواهد شد.

خرید سیم کارت امروز به نوعی سرمایه‌گذاری تبدیل شده است؟

بسیاری هنوز این موضوع را باور ندارند که سیم کارت به‌قدری ارزش پیدا کرده و آینده‌دار شده که دیگر حوزه‌ای برای سرمایه‌گذاری است.

بسیاری سیم‌کارت تهیه می‌کنند تا بتوانند در آینده از سود ناشی از افزایش قیمت بر اصل سرمایه خود بیفزایند. امروز با قطعیت می‌توان گفت که سرمایه‌گذاری در حوزه سیم کارت اغراقی برای بازارگرمی و جذب مشتری نیست. بلکه واقعا به‌مرور زمان این پتانسیل در بازار رشد کرده و حالا می‌توان روی آن حساب کرد.

بازگشت سرمایه‌ در حوزه سیم کارت چقدر است؟

برای بسیاری که قصد دارند با خرید سیم کارت وارد این حوزه از سرمایه‌گذاری شوند، ممکن است سوالاتی پیش بیاید. از جمله این‌که سرمایه‌گذاری در حوزه سیم کارت نسبت به سایر حوزه‌ها مثل دلار، طلا، خودرو و بسیاری حوزه دیگر ارزش دارد؟

خرید سیم کارت دارای مزیت‌های خاصی است که شما تنها می‌توانید در این حوزه و با ارفاق در چند حوزه محدود دیگر پیدا کنید. به‌لحاظ بازگشت سرمایه سیم کارت واقعا از دیگر حوزه‌ها چیزی کم ندارد.

اگر شما انتخاب درستی داشته باشید و سیم کارت آینده‌داری را تهیه کنید شک نکنید که با بازگشت سرمایه بسیار خوبی روبه‌رو خواهید بود.

سرمایه‌گذاری در حوزه سیم‌ کارت چقدر امن است؟

حوزه خرید و فروش سیم کارت دارای ویژگی‌های خاصی است که به اعتبار آن اضافه خواهد کرد. شما اگر بر روی سیم کارت سرمایه‌گذاری کنید با خطری مواجه نیستید.

سیم کارت قابل سرقت نیست و همیشه به نام شماست. اگر خرابی اتفاق بیفتد یا حتی گم شود چون خط به نام شماست توانایی برگرداندن آن را دارید.

پس حوزه سیم کارت به‌لحاظ امنیت یکی از امن‌ترین حوزه‌ها برای سرمایه‌گذاری است. از لحاظ امنیت مالی نیز به‌نظر می‌رسد که تا سال‌ها هنوز سیم کارت‌ها به‌شکلی که مرسوم هستند کاربرد داشته باشند و بتوان روی آن‌ها و قیمت‌شان حساب کرد.

برای خرید سیم کارت با ارزش به کجا مراجعه کنیم؟

فروشگاه‌های زیادی هستند که می‌توانند به شما خدمت خرید و فروش سیم کارت را ارائه دهند. سیم 2080 یکی از بهترین مراجع برای خرید سیم کارت است که شما می‌توانید به آن مراجعه کنید.

این فروشگاه فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرد و به‌مرور زمان در این مسیر توسعه یافت. اگر قصد خرید و سرمایه‌گذاری در حوزه سیم کارت برای هر اپراتوری از جمله ایرانسل، همراه اول و رایتل را دارید، کافی‌است سری به وبسایت سیم 2080 بزنید و خط‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

جمع‌بندی

خرید و فروش سیم کارت امروز دیگر یک حوزه ساده برای ارتباطات نیست. سیم کارت‌ها ارزش سرمایه‌گذاری پیدا کرده‌اند و بازار آن‌ها نیز شکل خاصی دارد.

امروز شرکت‌های زیادی هستند که به‌صورت اختصاصی در بازار سرمایه‌گذاری سیم کارت فعالیت دارند، نه فروش سیم کارت با هدف کاربردشان.

از این رو ممکن است افراد زیادی بخواهند وارد این حوزه شوند. البته که این انتخاب بسیار درست است چون سیم کارت به مرور زمان ارزشش بیشتر خواهد شد و تقاضا برای خرید آن هم بالا خواهد رفت.

از سوی دیگر خرید سیم کارت امنیت زیادی دارد و مشکلی برایش پیش نخواهد آمد. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدواریم از این مطالب بیشترین استفاده را کرده باشید.

کد خبر 737280

دیگر خبرها

  • تعداد نصب اپلیکیشن ضدسرقت خودرو و موتورسیکلت وایزر به بیش از ۲۳۰ هزار نصب رسید
  • اندروید ۱۵ با قابلیت اینترنت ماهواره‌ای می‌آید!
  • اندروید 15 با قابلیت اینترنت ماهواره ای می‌آید!
  • ثبت ۲۷ هزار درخواست کارت ملی هوشمند در استان ایلام
  • چرا سرمایه‌گذاری روی سیم کارت ایده خوبی است
  • حکمت کارت بازنشستگان فولاد برای خرید اقساطی فعال شد
  • فعال شدن خرید کالاهای اقساطی برای بازنشستگان دارای «حکمت کارت»
  • معرفی 6 مورد از پر فروش ترین لپ تاپ های استوک اروپایی در سال 2024
  • مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل نوروز امسال هر روز عیدی می‌گیرند
  • آغاز ثبت نام جدید مدیران خودرو / با قسط 60 ماهه با قیمت کارخانه + جدول