Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@13:30:11 GMT

جابجایی 561 هزار و 499 مرسوله پستی در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۴۸۷۳۹

جابجایی 561 هزار و 499 مرسوله پستی در زنجان

زنجان - ایرنا - مدیرکل پست استان زنجان گفت: طی شهریور امسال 561 هزار و 499 مرسوله پستی در این استان جابجا شد.

مهدی فخربین سبحانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد ترافیک های صادر و وارد شده به ازای هر واحد پستی این استان طی شهریور امسال به ترتیب 106 هزار و 820 و 679 هزار و 454 مرسوله بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، اظهار کرد: در این مدت شمار مرسوله های (نامه های) وارده و صادره به استان به ازای هر واحد پستی به ترتیب 993مرسوله و 233 مرسوله بوده است.
سبحانی افزود: هم اکنون پوشش مساحتی به ازای هر واحد پستی در این استان 48 کیلومتر مربع و پوشش جمعیتی نیز به ازای هر واحد پستی 2 هزارو 325 نفر است.
مدیرکل پست استان زنجان خاطرنشان کرد: دفاتر آی سی تی روستایی در سطح استان با توجه به پوشش مساحتی و بعد مسافت روستاها ایجاد شده و این روند رو به رشد است.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 458 واحد پستی در این استان فعالیت می کنند که از این تعداد 82 دفتر پیشخوان دولت، 136 نمایندگی پستی، 214دفتر آی سی تی روستایی و 26 دفتر پستی دولتی ( ادارات پست شهرستانهای تابعه) را شامل می شود.
به گزارش ایرنا ، طی 12 ماهه سال گذشته 11میلیون و 563 هزار و 750 مرسوله پستی در این استان جابجا شد.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، دوشنبه ۲۷ فروردین آئین واگذاری ۳۳ هزار و ۶۸۳ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور به شکل ویدیوکنفرانسی و با حضور دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

این واحدهای مسکونی به همت کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث و به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت واگذار شده است.

?سهم استان خراسان رضوی از این افتتاح، میزان ۲۱۰۵ واحد مسکونی بود که با حضور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان و مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امدام امام ( ره) استان و به نمایندگی از کل واحدهای استان در شهر خواف با دستور ریاست جمهور واگذار شد.

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • واگذاری بیش از 33 هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
  • ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد واگذار شد
  • واگذاری ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان در آذربایجان غربی
  • افزایش ۱۲ درصدی مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی زنجان
  • مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی زنجان ۱۲ درصد افزایش یافت
  • جابجایی ۶.۹ میلیون «مرسوله پستی» در کرمانشاه