Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ محسن پورگلیان با اشاره به اینکه اداره کل نوسازی مدارس در زیرساخت‌ها گام‌های بلندی برداشته است، اظهار داشت: اداره کل نوسازی مدارس استان قم از بدو تأسیس تا پایان سال 95 نسبت به احداث حدود 400 مدرسه به 4 هزار و 500 کلاس درس در استان اقدام کرده و در مسیر ایجاد زیرساخت‌های فیزیکی آموزش و پرورش گام‌های بلندی برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مجمع خیرین مدرسه‌ساز اشاره کرد و افزود: این مجمع از بدو تأسیس تا پایان سال 95 توانسته با کمک حدود 300 خیر مدرسه‌ساز به توفیقات ارزشمندی دست پیدا کند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قم کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز را مد نظر قرار داد و خاطرنشان کرد: احداث 102 مدرسه با هزار و 74 کلاس درس و زیربنای 143 هزار و 605 مترمربع، احداث 40 نمازخانه با مساحت 6 هزار و 464 مترمربع، احداث 13 سالن ورزشی،کارگاه با مساحت 7 هزار و 643 مترمربع و اهداء 97 قطعه زمین به مساحت 307 هزار و 870 مترمربع، کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز از بدو تأسیس این مجمع تا سال پایان سال 95 بوده است.

وی به احداث فضای های آموز و پرورش از محل اعتبارات مردمی در سال 95 اشاره و عنوان کرد: در سال 95 تعداد 11 فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی در قالب 75 کلاس درس با زیربنای 11 هزار و 720 مترمربع از محل اعتبارات خیرین مدرسه‌ساز استان قم با اعتباری حدود 105 میلیون و 340 هزار ریال از سوی اداره کل نوسازی مدارس استان ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است.

پور گلیان با بیان اینکه در سال 95 از سوی خیرین 2 هزار و 500 مترمربع زمینه به آموزش و پرورش به‌منظور امر مدرسه‌سازی اهدا شده است، ابراز کرد: در سال 95 مبلغ 50 میلیون در سال وجه نقد از سوی خیرین به آموزش و پرورش برای امر مدرسه‌سازی اهداء شده است.

انتهای پیام/ت

اداره کل نوسازی مدارس در زیرساخت‌ها گام‌های بلندی برداشته است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز مرحوم «مهدی گلوانی» در خوی با حضور فرماندار ویژه خوی، امام جمعه و جمعی از روسای ادارات به بهره برداری رسید.

 فرماندار ویژه شهرستان خوی در آیین افتتاح مدرسه خیری ۶ کلاسه مرحوم مهدی گلوانی با استناد به آیات قرآن گفت: مدرسه سازی همانند جهاد در جبهه‌های نبرد بوده و صدقه جاری محسوب می‌شود.

کریم علی نژاد با اشاره به اینکه، مدرسه‌سازی توشه برداشتن برای آخرت و یک تجارت معنوی ماندگار است گفت: باید قدردان همراهی مجمع خیرین و خیرین مدرسه ساز باشیم که در کنار دولت برای رفع کمبود فضا‌های آموزشی حضوری پرشور دارند.

رئیس آموزش و پرورش خوی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: این مدرسه خیر ساز شش کلاسه با ۷۵۰ مترمربع زیربنا و ۸۰ میلیارد ریال اعتبار توسط «حاج حسین گلوانی» تأمین اعتبار شده است.

مرتضی محمد پور افزود: حسین گلوانی خیر خویی، در اقدامی نیک و الگو محور این مدرسه را با نظارت نوسازی مدارس استان به نام و یاد پسر مرحوم شان "مهدی گلوانی" احداث کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی