Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@05:39:28 GMT

۶۰۰ کیلو گرم موادغذایی فاسد در بوشهر معدوم شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۴۸۹۷۵

۶۰۰ کیلو گرم موادغذایی فاسد در بوشهر معدوم شد

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: بیش از ۶۰۰ کیلو گرم موادغذایی فاسد در شرکتها و کارگاه‌های نگهداری و عرضه موادغذایی در شهرک صنعتی بوشهر جمع آوری و معدوم شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حسن فخرایی صبح امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر توجه به حوزه سلامت مواد غذایی اظهار داشت:کارشناسان و بازرسان مرکز بهداشت بوشهر همواره بر مواد غذایی در نقاط و مکان‌های مختلف، نظارت و کالاهای فاسد و غیر بهداشتی را جمع‌‌آوری می‌کنند و با متخلفان برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازرسی و نظارت از شرکت‌های نگه‌داری و توزیع مواد غذایی در شهرک صنعتی بوشهر افزود:بازرسان بهداشت محیط در شهرک صنعتی 2 بوشهر ،مواد غذایی که در شرکت‌های مختلف نگه‌داری و توزیع می‌شد بازرسی ومواد غذایی فاسد را شناسایی کردند.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر با اشاره به پایش نگه‌داری مواد غذایی، ساختار بهداشتی سوله‌ها، سردخانه‌ها، مقررات خودروهای حمل و نقل و نحوه ذخیره سازی محصولات تصریح کرد: در این پایش هویت و کیفیت محصولات غذایی مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت که در همین راستا مقدار 612 کیلوگرم موادغذایی فاسد جمع آوری و معدوم شد.

فخرایی افزود: با توجه به اینکه عرضه محصولات غذایی تابع شرایط خاص بهداشتی بوده و در همین ارتباط تاریخ تولید، انقضاء و شرایط نگهداری ملاک ارزیابی قرار می‌گیرد و در صورت رویت تخلفات بهداشتی، با افراد متخلف طبق قانون ماده 13 قانون مواد خوردنی، آشامیدنی و آرایشی برخورد جدی بعمل می‌آید.

وی افزود: تعداد 28 اخطاریه غیربحرانی برای شرکتهای موادغذایی متخلف صادر شد که طی روزهای آتی مراحل قانونی تا حصول نتیجه نهایی پیگیری و پرونده آنها به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۸۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران یگان تکاوری ۱۱۴ با انجام اقدامات اطلاعاتی از حضور یک باند قاچاق مواد مخدر در محدوده شهرستان ریگان به قصد دپو و سپس انتقال یک محموله سنگین مواد افیونی مطلع و به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: در این راستا مأموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی منزلی که مخفیگاه سوداگران مرگ و محل دپوی مواد مخدر بود را شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی با ورود عملیاتی به این منزل ۴ متهم را غافلگیر و در بازرسی از دو خودروی تیزرو در این محل ۲۹۰ کیلو تریاک و ۱۴۵ کیلو حشیش کشف و دو قبضه سلاح جنگی را کشف کردند.

وی تصریح کرد: متهمان که ضمن مخفی شدن در این منزل در صدد انتقال این محموله سنگین مواد مخدر به دیگر نقاط کشور بودند پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6088422

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان