Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال استقلال فصل هفدهم را به خوبی آغاز نکرد اما هواداران امیدوار هستند تا بتوانند روزهای بهتری را شاهد باشند. این تیم در نقل و انتقالات تابستانی بسیاری از بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته خود را از دست داد و با مشکلاتی هم روبرو شد.

علیرضا منصوریان، به عنوان سرمربی این تیم در نقل و انتقالات تابستانی نتوانست جایگزین مناسبی برای بازیکنان جدا شده استقلال پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌پوشان که با نیروی جوانی خود توانستند فصل گذشته به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر برسند اما مربی جوان استقلال از موقعیت به دست آمده استفاده نکرد و با افزایش سن بازیکنان این تیم از همان ابتدا با چالش‌هایی مواجه شد.

بعد از گذشت هفت هفته به دلیل نتایج ضعیف، منصوریان از این تیم جدا شد تا در نهایت وینفرد شفر به عنوان سرمربی جدید آبی‌ها انتخاب شود. مربی کهنه کار استقلال که اکنون جایگزین مربی جوان آبی‌ها شده، خبرهای بسیاری درباره حضور دستیاران ایرانی در کنارش مطرح می شود.

شفر به عنوان مربی آلمانی باید در ایران فعالیت کند و نسبت به سبک فوتبال کشورمان آشنایی نسبی هم دارد. حضور دستیار آلمانی می‌تواند به این مربی در ارائه برنامه‌هایش کمک بسیاری کند. برانکو هم در پرسپولیس از سرتن چوک، مارکو و ایگور که دستیارانی از کشور کرواسی هستند، استفاده می کند و به موفقیت های خوبی هم رسیده اند.

از طرفی کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران هم از اوسیانو کروز از کشور پرتغال به عنوان دستیار خود بهره می برد. حضور دستیاری از کشور آلمان می‌تواند در روند تیمی استقلال تاثیرگذار باشد. بازیکنان ایرانی استقلال در جریان تمرینات زیر نظر دستیار آلمانی شفر می‌توانند به رشد قابل ملاحظه‌ای برسند و این امر در رشد تیم ملی کشورمان هم موثر خواهد بود.

*حضور دستیار جوان ایرانی در کنار شفر برای فوتبال کشورمان موثر است

میرشاد ماجدی، رییس کمیته فنی آموزش فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار برنا، اظهار کرد: استفاده از دستیار ایرانی در کنار شفر ایرادی ندارد اما حضور دستیار آلمانی می‌تواند کمک بسیاری به تیم کند. البته کسی که در کنار شفر بر روی نیمکت استقلال قرار می‌گیرد، باید از تسلط زبان انگلیسی یا آلمانی برخوردار باشد تا در کنار این مربی کهنه کار نکات مورد نظر را آموزش ببیند.

پیشکسوت فوتبال استقلال، بیان کرد: اگر قرار است از دستیار ایرانی در کنار شفر استفاده شود، باید برای رشد فوتبال ایران در کنار این مربی کهنه کار دستیار جوان قرار گیرد تا نکات جدیدی را از شفر آموزش ببیند.

*حضور دستیار آلمانی در کنار شفر کیفیت لیگ برتر را افزایش می‌دهد

ژورس غازاریان، پیشکسوت استقلال درباره استفاده دستیار ایرانی و یا خارجی برای سرمربی جدید این تیم در گفتگو با برنا، اظهار کرد: دستیار ایرانی هیچ کمکی به تیم استقلال نمی‌کند. شفر علاوه بر اینکه در فوتبال از مربیان باسابقه است اما حضور دستیار ایرانی کمکی به این مربی نمی‌کند.

وی ادامه داد: برای شناخت فوتبال ایران نیاز است به شفر نکاتی را گوشزد کرد. شفر در کنار مربی از کشور آلمان می‌تواند در رشد فوتبال و کیفیت رقابت‌های لیگ برتر موثر باشد.

به گزارش برنا؛ تیم فوتبال استقلال اکنون با سرمربی جدید خود به آرامش نسبی رسیده است. به دور از هرگونه حاشیه، شفر می‌تواند از دستیاران آلمانی استفاده کند تا این روند آرامش تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمونه‌های ایرانی نفرین هری کین؛ رامین رضاییان و مسعود ریگی!

دو بازیکن ایرانی با وجود سابقه طولانی بازی در لیگ برتر، هنوز موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده‌اند.

طرفداری| رامین رضاییان و مسعود ریگی هیچ‌وقت در لیگ برتر ایران قهرمان نشده‌اند!

بازیکنان زیادی در فوتبال ایران حضور دارند که هیچ گاه نتوانسته‌اند جام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را لمس کرده و مدال قهرمانی را به ویترین افتخارات خود اضافه کنند. در این میان شاید نام رامین رضاییان و مسعود ریگی بیش از هر بازیکن دیگری تعجب برانگیز باشد. این دو بازیکن نه تنها در لیگ برتر بلکه در هیچ یک از مسابقات رسمی فوتبال ایران نتوانسته‌اند به مقام قهرمانی دست پیدا کنند؛ شبیه به ناکامی‌های نفرین‌شده هری کین.

کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس بعد از 15 سال بازی در سطح اول فوتبال اروپا نتوانسته هیچ‌گاه طعم قهرمانی را بچشد، حتی بایرن مونیخ در اولین سال حضور هری کین، بعد از 11 سال جام قهرمانی را به بایر لورکوزن واگذار کرد. رضاییان دقیقا به اندازه کین در سطح اول فوتبال ایران بازی کرده است. او در صبای قم چهره شد، بعد به راه آهن و در ادامه پرسپولیس پیوست. او با پیراهن سرخ، قهرمانی را با تفاضل گل به استقلال خوزستان واگذار کرد. وقتی لژیونر شد و به بلژیک و قطر رفت، سریال قهرمانی‌های پرسپولیس آغاز شد. جالب اینجاست وقتی به پرسپولیس برگشت، در میانه فصل با یحیی گل محمدی و رختکن تیم مشکل پیدا کرد. در ادامه جدا شد و به سپاهان رفت؛ باز هم او شاهد قهرمانی پرسپولیس بود، در حالی که پیراهن تیم دیگری را بر تن داشت.

ریگی هم دو سال بعد از رضاییان، فوتبال حرفه‌ای را با فجر آغاز کرد. او که پیش‌تر پیراهن استقلال را بر تن داشت، دقیقا وقتی از جمع آبی‌پوشان جدا شد و به سپاهان رفت، استقلال تحت هدایت فرهاد مجیدی بدون باخت قهرمان شد. رضاییان با سپاهان روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد، ولی ریگی فرصت دارد با پرسپولیس، استقلال را گرفته و برای اولین بار مزه قهرمانی را بچشد.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران به کدام تیم و بازیکن ایرانی علاقه دارد؟
  • دو مربی به کادرفنی سپاهان اضافه شدند
  • پوستر جالب گل گهر برای مصاف با استقلال خوزستان؛ فوتبال روی فرش ایرانی + عکس
  • مورایس سرانجام درخواست مهم سپاهانی‌ها تن داد!
  • حکم انضباطی هاشمی نسب صادر شد/ مصاحبه مربی استقلال دردسر ساز شد!
  • نمونه‌های ایرانی نفرین هری کین؛ رامین رضاییان و مسعود ریگی!
  • چرا باید کاپیتان استقلال را محروم کنند؟ | پرسپولیس زنگ خطر را برای نکونام به صدا درآورده است