Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - بنا به درخواست فعالان بازار امکان رویت تصویر محصول پسته عرضه شده در بورس کالای ایران روی سایت این شرکت فراهم شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از بورس کالای ایران، با توجه به لزوم رویت نمونه محصول پسته عرضه شده در بورس کالای ایران برای تصمیم گیری در خصوص قیمت این محصول، امکان رویت تصویر این محصول فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، بنا به درخواست فعالان بازار پسته، علاوه بر مشخصات مندرج در اطلاعیه عرضه و امیدنامه و مشخصات کالای اعلامی در سایت بورس کالای ایران، تصاویر مربوط به محصول پسته تعیین کننده نوع کالا به شمار می رود.
بر این اساس از این پس، تصویر هر محصول پسته عرضه شده در اطلاعیه عرضه آن محصول در سایت رسمی بورس کالای ایران به نشانی www.ime.co.ir در بخش بازارها، بازار فیزیکی، اطلاعیه عرضه قابل دسترسی است.

به گزارش ایرنا،عرضه پسته در بورس کالای ایران به علت مزیت هایی که دارد مرجع خوبی برای تولید کنندگان، خریداران و فروشندگان است از جمله سرازیر شدن نقدینگی به سمت بازار پسته و جلوگیری از نوسان قیمت را به دلیل شفافیت و عادلانه بودن به همراه دارد که نه تنها کشاورز متضرر نمی شود بلکه می‌تواند محصول خود را به راحتی به فروش برساند.
همچنین به دلیل داشتن استانداردهای بالا برای پذیرش محصول و انبارداری خریداران نیز با اطمینان بیشتری نسبت به خرید محصول اقدام می کنند که این امر باعث افزایش تعداد خریداران می شود علاوه بر این با معامله پسته از طریق گواهی سپرده کالایی این محصول بدون جابه جایی فیزیکی، چندین بار معامله می شود که این امر موجب کشف قیمت روزانه پسته در مکانیسمی شفاف و رسمی خواهد شد.
پیش از این پسته کرمان در بورس کالا عرضه شده بود که به دلیل استقبال باغداران از این موضوع بتازگی پسته دامغان نیز در بورس کالای ایران عرضه می شود.
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
اقتصام**9186** 6075* خبرنگار: هما همت خواه** انتشار: زهرا هجینی نژاد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی به آفریقا

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،  آصف مهدوی دبیر شورای سیاستگذاری صادرات سازمان غذا و دارو با اشاره به توانمندی ایران در حوزه تولید تجهیزات پزشکی، اظهار کرد: در ایران ۱۷۰۰ تولید کننده تجهیزات پزشکی مشغول فعالیت هستند و امکان صادرات محصولات به کشور‌های حوزه آفریقایی وجود دارد.

وی افزود: در حال حاضر تجهیزات و ملزومات پزشکی تولیدی ایران به کشور‌های مختلفی در منطقه، آسیا و حتی اروپا صادر می‌شود و امکان همکاری در حوزه رگولاتوری و تنظیم‌گری برای تسهیل صادرات ملزومات پزشکی به آفریقا نیز مهیاست.

به گفته وی تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند در حوزه انتقال تکنولوژی ساخت تجهیزات و تامین کمبود‌های این حوزه به کشور‌های افریقایی کمک کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عرضه این شمش طلا در مرکز مبادله | سه گروه امکان عرضه شمش طلا دارند
  • وقتی که تریاک ایران، بهترین تریاک جهان بود!
  • کدام محصول غذایی در بازار ایران سمی است؟
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • افتتاح ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در زرند
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی به آفریقا
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف