Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسابقات فوتسال کارمندان دولت همدان با حضور ۱0 تیم در دو گروه پنج تیمی در سالن شش هزار نفری انقلاب همدان برگزار می شود.

در دومین شب این رقابتها شرکت نفت سه بر دو اداره کل ورزش و جوانان را شکست داد، دادگستری چهار بر یک مغلوب بانک مسکن شد و صنعت معدن سه بر یک از سد تعاون کار و امور اجتماعی گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات به همت اداره کل ورزش و جوانان، هیأت فوتبال و هیات ورزش همگانی استان بر گزارمی شود و در پایان به تیم های برتر جوایز، حکم و مدال قهرمانی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/ ش

مسابقات فوتسال کارمندان دولت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش: تیم ملی فوتسال در مسیر خوبی است/ شمسایی: فقط قهرمانی آسیا ما را راضی می‌کند

سرمربی تیم ملی فوتسال به وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال قول قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا را داد.

به گزارش ایسنا، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، در حاشیه بازدید کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از اردوی تیم ملی فوتسال گفت: آقای قلعه نویی قبل از مسابقات آسیایی مریض شدند، گفتیم ما هم از قافله عقب نمانیم و ما هم رفتیم عمل کردیم. جا دارد از جناب آقای هاشمی تشکر کنم که محبت کردند و به اینجا تشریف آوردند. آقای تاج که فوق العاده به همراه کمیته فوتسال حمایتشان روی سر تیم است.

او ادامه داد: من یک سال و نیم است که شاهد این زحمات بودم و جا دارد که تشکر کنم. پس از نتایج درخشان فوتبال ما که پس از چندین و چند سال ژاپن را شکست دادیم، در عین شایستگی متاسفانه جام را از دست دادیم و می‌دانیم که امیرخان این مسیر خیلی خوب را جلو می‌روند و همینطور تیم ملی ساحلی که سوم جهان شد، هیچ چیزی به غیر از قهرمانی اینجا عرض می‌کنم که ما را راضی نمی‌کند و در تاریخ ۹ اردیبهشت در ماه مبارک رمضان به واسطه زحماتی که برای ما کشیدند به این مجموعه تقدیم کنیم.

شمسایی درباره وضعیت تیم ملی فوتسال گفت: تیم خوب و سرحال اردو را از دو روز پیش از ابتدای ماه رمضان شروع کرد و به امید خدا خیالمان راحت است که از سه دهه بازیکن داریم. از دهه ۶۰، ۷۰ و ۸۰ بازیکن داریم. تیم ما هم جوان و هم باتجربه است. هم پشتوانه سازی کردیم و امروز جوانان ۲۰-۲۱ ساله با تجربه بازی‌های بین المللی داریم. اولین تورنمنت پیش روی ما قهرمانی آسیاست و ۵ ماه بعد از آن هم جام جهانی را پیش رو داریم. اولین هدف ما قهرمانی آسیاست که تقدیم این مجموعه کنیم.

به گزارش ایسنا، وزیر ورزش و جوانان هم در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال گفت: غرض از حضور ما عرض خداقوت و خسته نباشید به شما در ماه مبارک رمضان است که قبولی طاعات و عبادات شما از خداوند منان خواستار هستیم. رویداد پیش رو برای فوتسال کشور از درجه اهمیت بالایی برخودار است. آقای شمسایی توضیح دادند که تلاش‌های خوبی شده و به امید خدا تا زمانی که در اردو هستید گوش به فرمان کادر فنی باشید. تلاش ما بر این است که بتوانیم اگر تیم به فینال صعود کرد در فینال حضور پیدا کنیم و آنجا قهرمانی را با هم جشن بگیریم. این مسیر موفقی برای حضور در جام جهانی است که پنج ماه پس از آن انجام می‌شود و مسیر خوبی است. این همدلی که بین بچه‌ها وجود دارد و خواستنی که وجود دارد امیدوارم که نتیجه بگیرید.

او ادامه داد: تیم تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوانان است و آن جوان‌گرایی که در دستور کار آقای شمسایی و کادر فنی قرار گرفته، قابل تقدیر است. فوتبال ما هم اتفاقا همین مسیر را طی می‌کند. آقای قلعه نویی زحمت کشیدند و بعداز حضورشان در جام ملت‌های آسیا، واقعیتش بدشانسی آوردیم. تیم ما لیاقت داشت که به فینال برسد که نشد و با تلاش‌هایی که انجام می‌شود در مقدماتی جام جهانی، هم تیم ملی فوتسال و هم تیم ملی فوتبال ما موفق باشد. در کنار آن فوتبال ساحلی هم ظرفیت بسیار خوبی دارد که در عین شایستگی مقام سوم را کسب کرد. امیدواریم در جام جهانی بعدی با تلاشی که دارند جبران کنند و به مقام‌های بالاتری برسند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نفت آبادان بدون برد خانگی و ۱۱ بازی بدون پیروزی!
  • پایان دومین مرحله لیگ بین المللی اسکی آلپاین در دربندسر
  • تیم وکلای فرهنگ قهرمان اولین دوره مسابقات فوتسال جام وکیل مدافع
  • آیندگان هرمزگان قهرمان لیگ یک فوتسال استان شد
  • شاهین ایزدخواست قهرمان فوتسال نونهالان آباده
  • بزرگترین جام رمضان کشور در مشهد آغاز شد
  • ملاقات دو سرمربی مهم ورزش ایران (عکس)
  • آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان مهر
  • مسابقات فوتسال جام رمضان در آباده
  • وزیر ورزش: تیم ملی فوتسال در مسیر خوبی است/ شمسایی: فقط قهرمانی آسیا ما را راضی می‌کند