Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جعفری، معاون تربیت بدنی و سلامت استان همدان با اعلام این خبر گفت: در این جشنواره دانش آموزان مائده خسروی از شهرستان فامنین در رشته نقاشی دوره ابتدایی، امیر محمد زنگنه از منطقه سامن در رشته خوشنویسی دوره متوسطه و نرگس کریم آبادی از شهرستان نهاوند در رشته مقاله دوره متوسطه اول موفق به کسب رتبه های برتر کشوری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با عنایت به این که برنامه سفیران سلامت اولین سال اجرای خود را سپری کرد، استقبال دانش آموزان از این برنامه چشم‌گیر بوده و در سال تحصیلی جدید نیز بر تعداد دانش آموزان تحت پوشش برنامه سفیران سلامت افزوده خواهد شد.

عبداله جعفری گفت: جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در دو مرحله شهرستانی و استانی در بین تمامی دانش آموزان استان برگزار شد که از بین 2هزار اثر در مرحله شهرستانی در نهایت 12 اثر منتخب جهت شرکت در مرحله کشوری ارسال گردید.

وی خاطرنشان کرد: پس از داوری در این مرحله آثار سه دانش‌آموز همدانی جزو رتبه های برتر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ ش

دانش آموزان استان در جشنواره سفیران سلامت جزو رتبه های برتر شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون آموزشی آموزش و پرورش آران و بیدگل، ۵۱ درصد از دانش آموزان این شهرستان را مشغول به تحصیل در رشته‌های فنی وحرفه‌ای دانست وگفت: این نمایشگاه به منظور آماده‌سازی دانش‌آموزان برای انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی در دوره متوسطه دوم بر اساس استعداد، توانایی، علاقه و نیاز‌های جامعه و آشناسازی آنان با رشته‌های تحصیلی و مشاغل راه اندازی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مرتضی جمشیدی افزود: این رویداد در قالب ۱۴ غرفه دستاورد‌های هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و در رشته‌های فتو گرافیک، خیاطی، معماری و حسابداری و کامپیوتررا روایت می‌کند.
این نمایشگاه تا فردا از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ در محل هنرستان امام خامنه‌ای برای بازدید دانش آموزان دایر است.

دیگر خبرها

  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش