Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم‌آباد- فرمانده انتظامی استان لرستان از راه‌اندازی مرکز عملیات فرماندهی انتظامی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه باید سیستم اجرایی ۱۱۰ را در استان کنترل کنیم، اظهار داشت: در شهرها متوسط حضور ماموران پلیس در مواردی که از طریق پلیس ۱۱۰ اعلام می شود، ۱۵ دقیقه است و میانیگین ابلاغ موضوع ۲ دقیقه است؛ بستر فنی این کار در استان هنوز ایجاد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این راستا ساختمانی را در دست اجرا خواهیم داشت به عنوان ساختمان مرکز «عملیات» استان تصریح کرد: در این ساختمان هم مرکز عملیات استان و هم مرکز مانیتورینگ مستقر لرستان مستقر می شود.

فرمانده انتظامی استان لرستان با تاکید بر اینکه همه خطوط تلفن از شهرستان ها برداشته می شود و در مرکز عملیات استان تجمیع می شود، یادآور شد: در خیلی از استان ها این اتفاق افتاده است.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه با ایجاد این مرکز هم افزایی بین کارکنان افزایش می یابد و از توان یکدیگر استفاده می کنند و ماموریت های پلیس روان می شود، گفت: با راه اندازی این مرکز تسهیل در ماموریت ها صورت می گیرد و فاصله مردم با پلیس کم می شود.

وی یادآور شد: سعی می کنیم در ۶ ماه آینده این اتفاق بیافتد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نایین از کشف بیش از ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حسن براهیمی اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی تانکردار حامل سوخت مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مجوز و مدرک معتبر و قانونی برای حمل این محموله بود، افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۳۲ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه ارزش سوخت مکشوفه قاچاق برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و راننده آن نیز پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

براهیمی بر مقابله قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و منابع ملی کشور تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 745268

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • ارتش سازمانی خلاق، پویا و پرتوان است
  • قدردانی پلیس از بانوان مومن و متدین آذربایجان شرقی
  • برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان اصفهان با شهروندان
  • ۳۰ کیلوگرم تریاک در نائین کشف شد
  • همکاری وصف ناپذیر مردم به ویژه بانوان با پلیس در طرح نور
  • قدردانی فراجا از همکاری مردم در اجرای طرح نور
  • اطلاعیه شماره ۲ پلیس درباره برخورد با کشف حجاب