Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر برایی‌نژاد مدیرکل دامپزشکی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برای جلوگیری از بیماری آنفولانزای پرندگان و ارتقای سطح سلامت جامعه، مردم باید علاوه بر رعایت نکات بهداشتی، از خرید طیور زنده و از شکار پرندگان مهاجر، عرضه و خرید گوشت این پرندگان به شدت جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا حد امکان هموطنان از هرگونه تماس با طیور و یا پرندگان تلف شده خوداری کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران افزود: در حال حاضر سازمان دامپزشکی استان تهران با اقدامات شبانه روزی در این زمینه نظارت های خوبی انجام می دهد و مردم می توانند با تهیه این اقلام از مراکز معتبر و تحت نظارت این سازمان از سلامت آن اطمینان داشته باشند.

برایی نژاد اضافه کرد:خوشبختانه امسال هم ستادهای از اواخر، تابستان در سطح استانی و شهرستانی فعالیت خود را در خصوص پیشگیری از بیماری آنفولانزای مرغی آغاز کرده اند.

وی عنوان کرد: این بیماری اثرگذاری بیشتری در فصل سرما دارد و به همین دلیل دامپزشکی استان تهران با تدابیر اتخاذ شده مانع ورود این بیماری به درون کشور می شود.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران در خصوص وجود بیماری آنفولانزای پرندگان در استان تهران گفت:خوشبختانه و در حال حاضر با هماهنگی های لازم و تدابیر انجام شده در استان تهران بیماری آنفولانزا مشاهد نشده است و به هیچ عنوان برای وضع عمومی استان نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/

چلوگیری از ورود بیماری آنفولانزای مرغی به کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان گفت: بر اثر ورود سامانه بارشی اخیربه استان، شاهد بارش شدید باران در محور‌های مواصلاتی استان بودیم که در برخی از شهرستان‌ها بنا بر اعلام هواشناسی بیش از ۱۰۰ میلی متر بارش باران گزارش شده است.
مرتضی شیروانی افزود: همه گشت‌های عملیاتی راه و ترابری این اداره کل در قالب ۴۰۰ نیروی راهدار و ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات در محور‌ها در مستقر و عملیات پایش و کنترل محور‌های مواصلاتی و هدایت آب‌های سطحی و رفع آبگرفتگی و پاکسازی سطح جاده را انجام می‌دهند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: با توجه به لغزندگی محور‌ها مردم از سفر‌های غیر ضروری پرهیز نمایند، درصورت سفر حتماً در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • بیش از ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در استان بوشهر تولید می‌شود
  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • آغاز تولید ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در بوشهر + فیلم
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند