Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- پایگاه خبری فلسطین الیوم به نقل از تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: دادگاه قضایی اسرائیل با صدور حکمی، مانع از بازی کردن کودکان فلسطینی در محوطه و حیاط مسجد الاقصی شد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری فلسطین الیوم، رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزاتش به حقوق کودکان فلسطینی، این بار بازی کودکان فلسطینی را در حیاط و اطراف مسجدالاقصی ممنوع اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این رسانه افزود: دادگاه عالی رژیم صهیونیستی با صدور حکمی پلیس این رژیم را ملزم کرد تا مانع از بازی کودکان فلسطینی در حیاط مسجد الاقصی شود.
حکم مذکور در پی فشار گروه های افراطی صهیونیستی صادر شد.
تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: دادگاه عالی اسرائیل حکم ممنوعیت بازی کودکان در اطراف صحن های مسجد الاقصی را در پی شکایت سازمان های صهیونیستی از کودکان فلسطینی شهر قدس صادر کرد.
این منبع افزود : پلیس رژیم صهیونیستی بر اساس شکایت ماه پیش شهرک نشینان با صدور این حکم، کودکان مدارس اسلامی اطراف مسجد الاقصی را از بازی در اطراف صحن های مسجد الاقصی ممنوع کرد.
سازمان های صهیونیستی اعلام کردند بازی در اطراف مسجد الاقصی به عنوان بی احترامی به این مکان مقدس وتحریک احساسات یهودیان نقض قانون به حساب می آید و دارای مجازات 7 سال زندان می باشد.
در این راستا منابع فلسطینی روزگذشته سه شنبه تصریح کردند: یهودا گلیک عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی از حزب لیکود دو روز گذشته درخواست صدور حکم موقت علیه ممنوعیت یورش اعضای کنست به داخل مسجد الاقصی را به دادگاه عالی ارائه داده است.
منابع مذکور افزودند: گلیک از قضات دادگاه عالی رژیم صهیونیستی خواست به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور دهند به آنان اجازه ورود به این مکان را بدهد.
این عضو کنست گفت: نتانیاهو یک ماه پیش با وی قول داده بود که در مسجد الاقصی را به روی اعضای کنست بگشاید.
خاورم** 1453 ** 1064
مترجم: آمنه دهقان ** انتشار دهنده : فرشاد محسن زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند

اوقاف اسلامی فلسطین اعلام کرد که ۷۰۰ شهرک نشین صهیونیست در ساعات صبح در سومین روز عید پسح یهودیان به مسجد الاقصی یورش بردند.

براساس گزلرش النشره، صد‌ها شهرک نشین همزمان با عید پسح یهودیان، تحت حفاظت شدید پلیس رژیم صهیونیستی به صحن‌های مسجد الاقصی یورش بردند.

خبرگزاری فلسطینی وفا گزارش داد که بیش از ۴۳۰ شهرک نشین همزمان با سومین روز از عید پسح یهودیان به مسجد الاقصی یورش بردند و با توجه به تدابیر شدید نظامی در بیت المقدس، بازیدهای تحریک آمیزی را در صحن‌های آن انجام دادند. درست در همان زمان آنان مانع رفت و آمد نمازگزاران شدند و کارت‌های شخصی آنها را بررسی کردند.

گروه‌های معبد خواستار تشدید حملات در ایام عید پسح شده بودند و در صفحات اجتماعی خود فراخوانی برای ارائه نذورات عید پاک در مسجد الاقصی در ازای دریافت کمک مالی منتشر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ایران در عملیات «وعده صادق» سیلی دردناکی به اسراییل زد
  • اصرار بر نابودی حماس فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • ضربه راهبردی ایران به رژیم صهیونیستی از نگاه عباس عبدی
  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد