Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:18:29 GMT

مراسم سالروز تاسیس مجمع جهانی تقریب برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۵۳۲۲۸

مراسم سالروز تاسیس مجمع جهانی تقریب برگزار می شود

اولین اجلاس ‌بین‌المللی هم‌اندیشی نقش اتحادیه‌های جهانی تقریب نهاد نخبگان جهان اسلام در اجرای راهبرد دیپلماسی وحدت با حضور جمعی از نخبگان، علما و اندیشمندان جهان اسلام برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین اجلاس بین‌المللی هم‌اندیشی نقش اتحادیه‌های جهانی تقریب نهاد نخبگان جهان اسلام در اجرای راهبرد دیپلماسی وحدت همزمان با بیست‌وهفتمین سالروز تأسیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با مؤلفه‌های دیپلماسی وحدت اسلامی و امت واحد اسلامی چهارشنبه ۱۹ مهر ماه در هتل آزادی تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش ظرفیت‌های مردمی نخبگان جهان اسلام در قالب اتحادیه‌های جهانی تقریب نهاد در امر اجرای راهبرد دیپلماسی وحدت با مؤلفه‌های تحقق چشم‌انداز و اهداف تعیین شده از جمله اهداف اجلاس فوق است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا بساطی شهردار ناحیه ۸ اظهار داشت: به مناسبت ۸ اردیبهشت سالروز تولد سیمین دانشور نویسنده بزرگ معاصر و خالق رمان مشهور سووشون، با همکاری خانه موزه سیمین و جلال، شرکت توسعه فضاهای فرهنگی و معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه یک، مراسم جشنی با حضور شخصیت های فرهنگی، مدیران فرهنگی شهر و علاقمندان فرهنگ و ادب در خانه این زوج نامدار معاصر برپا شد.

گفتنی است در این مراسم محمد حسین دانایی خواهرزاده جلال آل احمد، احمد محیط طباطبایی رییس ایکوم در ایران ( شورای جهانی موزه‌ها)، احمد ابوحمزه رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر حضور داشتند و هر کدام به جنبه‌هایی از شخصیت سیمین دانشور و جلال آل احمد و اهمیت خانه موزه سیمین پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران به نخبگان
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد