Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید پایا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فروش الکترونیکی بلیط نخستین مسابقه تیم والیبال کارت اعتباری ایرانیان گنبدکاووس از روز جمعه چهاردهم مهر آغاز می شود.
وی افزود: علاقه مندان می توانند برای تماشای نخستین بازی این تیم در فصل جدید لیگ برتر که روز یکشنبه 16 مهر مقابل شهرداری ارومیه برگزار می شود، اقدام به خرید بلیط نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: علاقه مندان به تماشای بازی تیم محبوب گنبدکاووس می توانند از طریق درگاه الکترونیکی volleyball.iraniancreditcard.ir اقدام به خرید بلیط نمایند.
وی بابیان اینکه در آینده نزدیک فروش بلیط از طریق اپلیکیشن نیز امکان پذیر می شود، تصریح کرد: صدور کارت هواداری با امکانات ویژه از دیگر برنامه های باشگاه فرهنگی ورزشی کارت اعتباری ایرانیان گنبدکاووس است.
به گزارش ایرنا، تیم والیبال کارت اعتباری ایرانیان گنبدکاووس در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر والیبال کشور، روز یکشنبه شانزدهم مهر در سالن المپیک این شهر میزبان تیم شهرداری ارومیه است.
شهرستان مرزی گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در نزد مردم این دیار بویژه دربین ترکمن ها علاقه مندان زیادی دارد و تاکنون از این شهرستان مربیان و بازیکنان زیادی به رده های مختلف تیم ملی و باشگاهی کشور معرفی شده اند.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشاز دهنده: تاج محمد شیری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد

آینده دنی سبایوس در رئال مادرید شکل مبهمی به خود گرفته‌است

طرفداری | به گزارش رلوو، با وجود علاقه اتلتیکو مادرید به جذب دنی سبایوس، رئال مادرید تمایلی به فروش این هافبک 27 ساله ندارد و می‌خواهد او را در ترکیب حفظ کند.

هرچند سبایوس از دقایق بازی خود راضی نیست اما رئال مادرید نیز قصد سرمایه‌گذاری روی یک هافبک جدید را ندارد و ترجیح می‌دهد با سبایوس ادامه دهد. البته در یک صورت ممکن است لوس بلانکوس به فروش سبایوس رضایت دهد و آن هم این است که پیشنهاد هنگفتی برای این هافبک اسپانیایی از راه برسد.

گفتنی است دنی سبایوس تا سال ۲۰۲۷ با رئال مادرید قرار دارد و در فصل جاری تنها ۵۰۵ دقیقه برای این تیم به میدان رفته است.

ناامیدی دنی سبایوس از وضعیت خود در رئال مادرید

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد
  • از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی