Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-03@22:59:59 GMT

خودروهای خودران فورد به ناوگان Lyft می پیوندند

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۵۳۳۹۵

خودروهای خودران فورد به ناوگان Lyft می پیوندند

تین‌نیوز |

Lyft با فورد همکاری می کند تا خودروهای خودران را تا سال 2021 وارد ناوگان خدمات حمل و نقل اشتراکی خود کند.

به گزارش خبرخودرو، گفته می شود این دو شرکت به زودی ساخت نرم افزاری را آغاز می کنند که اجازه می دهد خودروهای فورد با برنامه تلفن هوشمند Lyft مرتبط شوند. خودروهای خودران فورد به منظور هدایت خودران از نرم افزاری استفاده خواهند کرد که Argo AI نامیده می شود و شرکتی است که فورد وعده داده طی پنج سال آینده 1 بیلیون دلار در آن سرمایه گذاری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فورد هم چنین اوایل سال جاری از سرمایه گذاری 700 میلیون دلاری در کارخانه مونتاژ Flat Rock میشیگان به منظور ساخت خودروهای خودران و برقی با تکنولوژی بالا خبر داده بود.

فورد در حال حاضر مشغول ساخت نمونه های اولیه از خودروهای خودران است اما اعلام کرده که بی هدف این کار را انجام نمی دهد. این خودروساز به تدریج هزاران خودروی خودران را وارد جاده ها خواهد کرد که بسیاری از آن ها از طریق Lyft مورد استفاده قرار می گیرند.این خودروساز به زودی خودروهای خودران را به منظور تست وارد ناوگان Lyft خواهد کرد اما کاربران قادر به سفارش آن ها نخواهند بود. هنوز مشخص نیست که کابران Lyft چه زمانی می توانند از این خودروها استفاده کنند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد

مهدی چمران در جمع مهندسان و معماران خراسان شمالی گفت: اگر شهر و شهرداری بجنورد به این نتیجه برسد که به اتوبوس‌های برقی نیاز دارند از ظرفیت‌های موجود برای تهیه این اتوبوس‌ها و بهره‌مندی مردم بجنورد از آنها استفاده می‌کنیم.

او گفت : این امر باید نیازسنجی و مورد مطالعه قرار گرفته ومیزان تاثیر آلودگی ناوگان حمل و نقل در کاهش کیفیت هوا نیز مورد بررسی قرار گیرد تا ضرورت تامین این ناوگان تشخیص داده شود.

رییس مجمع مشورتی شورای اسلامی کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها با اشاره به اینکه ناوگان برقی قیمت بالا و البته دوام بیشتری دارد افزود: نداشتن آلودگی سوخت و صوت از مزایای این ناوگان است.

او در بخش دیگر سخنان خود با انتقاد از ورود نما‌های رومی به شهر‌ها گفت: باید در بهبود سیما و منظر شهری کار شود، معماری رومی وارداتی است وباید به ویژه برای ساختمان‌های مسکونی ممنوع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • آمار هولناک تلفات جاده‌ای/ زخم کیفیت خودروهای داخل درمان نمی‌شود؟
  • خودرو فورد ترانزیت 2025 چه مشخصاتی دارد؟
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان
  • مسجد و مدارس در روز شهادت امام صادق (ع) به هم می‌پیوندند
  • خودروهای هر کشور به چه چیزی معروف هستند؟ (+عکس)
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • خودروهای عضلانی جذابی که ناشناخته ماندند، از فورد فالکون کبرا تا کرایسلر والیانت (+عکس)
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد