Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-سفیر کشورمان در فرانسه با اشاره به فضای مثبت کنونی حاکم بر روابط تهران و پاریس بر وجود ظرفیت‌های بسیار برای توسعه این روابط تاکید کرد.نشستی با شرکت اعضای انجمن فرانسوی توسعه شهری متشکل از ۶۲ تن از نمایندگان شرکت‌ها و فعالان اقتصادی فرانسه و با حضور ابوالقاسم دلفی، سفیر ایران در فرانسه و آرنود فرانسوا، رئیس انجمن مذکور در محل اقامتگاه سفیر ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست رئیس انجمن توسعه شهری فرانسه گفت: آماده هستیم در زمینه توسعه شهری با ایران تبادل تجربیات داشته باشیم. با توجه به توسعه اقتصادی در ایران امیدواریم ما هم مانند سایر شرکت‌ها بتوانیم همکاری نوینی با ایران ایجاد کنیم.

در ادامه این نشست نیز ابوالقاسم دلفی در سخنانی اظهار داشت: امروز با توافق هسته‌ای وارد مرحله جدیدی از روابط با سایر کشورها شده‌ایم و آماده‌ایم همکاری‌های مشترک را با کشورهای عضو اتحادیه اروپا از جمله فرانسه توسعه دهیم.

وی ادامه داد: روابط ایران و فرانسه از قدمت طولانی برخوردار است و معتقدیم با رویکرد جدید رئیس‌جمهور فرانسه نسبت به تحولات دو جانبه و منطقه و همچنین سیاست مبتنی بر گفت‌وگوی آقای روحانی، دو کشور می‌توانند ضمن درک بهتر یکدیگر گام‌های بیش‌تری را در زمینه استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی و سیاسی دو جانبه برای توسعه روابط بردارند.

در ادامه سفیر ایران در پاریس تصریح کرد: حل مشکلات بانکی برای کمک به تبادلات تجاری و اقتصادی دو کشور از اهمیت زیادی برخوردار است و رفع معضلات بانکی با توجه به حمایت کامل دولت ایران از سرمایه‌گذاری خارجی تاثیرات مثبتی در زمینه ارتقای سطح روابط دو کشور خواهد داشت.

در ادامه جلسه تعدادی از نمایندگان شرکت‌ها به تشریح فعالیت‌های اقتصادی خود در زمینه توسعه شهری پرداختند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۴۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیس جمهور به زبان اردو

رئیس جمهور که در سفر پاکستان حضور دارد، در پیامی به زبان اردو تاکید کرد که ایران و پاکستان زمینه‌های قابل توجهی برای گسترش و توسعه روابط دارند.

به گزارش ایسنا، متن پیام سید ابراهیم رئیسی در شبکه اجتماعی ایکس به شرح زیر است:

اینجانب به نمایندگی از رهبر انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران به مردم پاکستان که همواره مدافع اسلام، ارزش‌های اسلامی، مظلومان فلسطین و عدالت هستند، درود می‌فرستم.

با توجه به اشتراکات ایران و پاکستان، زمینه‌های قابل توجهی برای گسترش و توسعه روابط دو کشور وجود دارد.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • میزبانی ایران اکسپو از ۸۰ کشور | کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • مردم باید ثمره دوستی ایران و چین را در مظاهر توسعه مشاهده کنند
  • امضای سند همکاری مشترک بین ایران و پاکستان زمینه‌ساز ارتقاء روابط خواهد بود
  • هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود
  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو
  • در دیدار رئیسی با رئیس‌جمهور پاکستان چه گذشت؟
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی وجود دارد