Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- شفر که به تازگي هدايت آبي هاي پايتخت را پذيرفته است، به خوبي مي داند چه مسير دشوار را پيش رو دارد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، بعد از نتايج ضعيف استقلال و جدايي منصوريان از جمع آبي پوشان و البته انجام يک ديدار بدون سرمربي، بالاخره سرمربي جديد استقلال معرفي شد. شفر، مربي کهنه کار آلماني اميدوار است استقلال را به روزهاي خوب خود بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند در اين بين گروهي نسبت به موفقيت اين مربي 67 ساله ابراز ترديد کردند و در آنسو عده‌اي به آينده آبي‌ها کاملا خوش بين‌اند. بدون شک او براي موفقيت در استقلال با چالش هايي را پيش رو خواهد داشت.
وينفرد شفر 67 ساله است. نمي توان با قاطعيت گفت 67 سال براي سرمربي‌گري سن بالايي است اما آيا او براي سخت کار کردن در ايران و جنگيدن با تمامي حاشيه‌ها انرژي کافي را خواهد داشت؟ در گذشته چند مربي پا به سن گذاشته مانند مانوئل ژوزه، نشان دادند چنين انرژي و انگيزه‌اي ندارند و هدف اصلي شان کسب درآمد است.
از طرفي وينفرد شفر تقريبا هفت سال که در باشگاه مربي‌گري نکرده است. فعاليت در تيم ملي با باشگاه کاملا متفاوت است. فشار کار کردن در تيمي مثل استقلال کجا و کار کردن در تيمي مثل تيم ملي تايلند کجا؟ نحوه تمرينات و آماده سازي باشگاه و تيم ملي هم کاملا فرق مي کند.
نکته ديگر، جذب بازيکنان زياد در ابتداي فصل است. به نظر مي رسد استقلال در ابتداي فصل متعادل بسته نشده است. در برخي پست ها ترافيک بازيکن ديده مي شود و در برخي پست ها مانند مهاجم نوک و دفاع وسط، تيم در اين هشت هفته با کمبود بازيکن ممتاز روبرو بود. شفر اگر از جمع کنوني بازيکنان راضي نيست بايد تا نيم فصل صبر کند.
البته به نظر مي رسد استقلال در ابتداي فصل متعادل بسته نشده است. در برخي پست ها ترافيک بازيکن ديده مي شود و در برخي پست ها مانند مهاجم نوک و دفاع وسط، تيم در اين هشت هفته با کمبود بازيکن ممتاز روبرو بود. شفر اگر از جمع کنوني بازيکنان راضي نيست بايد تا نيم فصل صبر کند.
احتمالا حاشيه‌ها مهم ترين چالش شفر در استقلال است. کار در يک تيم پرطرفدار هميشه همراه با حاشيه بوده به ويژه اينکه يک مربي از اواسط فصل اضافه شود. نتيجه نگرفتن احتمالي در ليگ، باخت در داربي، کنار نيامدن با رسانه‌ها، ستاره‌ها و هواداران همه خطرهايي است که در اطراف شفر وجود دارند.
يکي ديگر از چالش هاي شفر، ضعف بدني بازيکنان است. وضعيت بدني نامناسب آبي‌پوشان باعث شده استقلال در اواخر بازي هميشه کم مي‌آورد. از طرفي مشکل ديگر آمار بالاي مصدوميت در جمع آبي‌پوشان است. اگر شفر نتواند مشکل بدني آبي‌ها را برطرف کند، اين تيم همچنان در بازي‌ها مشکل خواهد داشت و شايد تا پايان فصل مصدومان ديگري هم روي دست اين تيم بماند.
شايد برخي هواداران استقلال انتظار داشتند مربي بزرگتري به استقلال بيايد. همين موضوع اگر با نتيجه نگرفتن شفر در چند ديدار ابتدايي به ويژه داربي همراه شود مي‌تواند حمايت هواداران را کمرنگ کند. هواداران ايراني در گذشته نشان داده‌اند کم حوصله‌اند به ويژه اگر نسبت به يک مربي ذهنيت مثبت نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال

تماشاگران تیم تراکتور تبریز علیه مربی و بازیکن تیم استقلال شعار دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه)، در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفته‌اند. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی فوتبال کشورمان که در تیم‌های استقلال و تراکتور تبریز به میدان رفته است، در ورزشگاه یادگار امام (ره) حاضر شده است تا این مسابقه را از نزدیک تماشا کند.

پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!

هواداران تراکتور با مشاهده وی، شروع به تشویق بازیکن سابق تیم خود کردند.

تماشاگران تیم تراکتور تبریز شعارهایی علیه مهدی هاشمی‌نسب و پیمان بابایی مربی و بازیکن تیم استقلال سر دادند. بابایی سابقه بازی در تراکتور را در کارنامه دارد.

هواداران تیم تبریزی در این مسابقه از مواد دودزا استفاده کردند و در ورزشگاه یادگار امام (ره)، تصاویری از بزرگان تاریخ آذربایجان شرقی مانند ستارخان، استاد محمد حسین شهریار و شهید مهدی باکری را به نمایش درآوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • ماجرای گردنبند کهنه شمسایی در جام ملت‌های آسیا +عکس
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)