Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج- فرمانده انتظامی کردستان گفت: انتشار مطالبی در ارتباط با دستگیری عده ای در استان به دلیل پوشیدن لباس کردی توطئه بدخواهان در راستای ایجاد جو بدبینی در منطقه است.

به گزارش قدس آنلاین، سردار مسعود خرم نیا ظهر چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران رسانه های گروهی استان در پاسخ به سوالات خبرنگاران در ارتباط با مطالب عنوان شده در فضای مجازی که پلیس در هفته گذشته اقدام به دستگیری افرادی که لباس کردی پوشیدند، گفت: دوشنبه سوم مهرماه عده ای در میادین آزادی، انقلاب و خیابان فردوسی به دلیل برگزاری همه پرسی اقلیم کردستان عراق تجمع و شادی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: گزارش هایی مبنی براینکه افرادی قصد ایجاد ناآرامی و سوء استفاده از موقعیت ایجاد شده را دارند، داشتیم، که این افراد روز دوشنبه نتوانستند به هدف خود برسند و این فرصت از فرصت طلبان گرفته شد.

وی اضافه کرد: سه شنبه چهارم مهرماه قرار نبود تجمعی صورت گیرد ولی با اشراف اطلاعاتی و گزارش هایی که داشتیم گویا آن عده فرصت طلب که در روز دوشنبه به هدف خود نرسیده بودند، قرار بود در روزسه شنبه به خیابان ها بیایند.

سردار خرم نیا افزود: بی شک کسی نمی تواند لباس اقوام را حذف و یا نسبت به آن حساسیتی نشان دهد و بیان مطالبی مبنی بر اینکه افرادی به دلیل پوشیدن لباس کردی دستگیر شدند، واقعیت ندارد واین مطالب در راستای ایجاد جو بدبینی و توسط بدخواهان در فضای مجازی منتشر می شود.

وی اظهارداشت: تعدادافرادی هم که در روز سه شنبه دستگیرشدند افرادی بودند که برای ایجاد ناامنی به خیابان ها آمده بودند و سلاح سرد هم چون قمه، پنجه بوکس و غیره با خود به همراه داشتند.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفوذ سامانه‌ای ناپایدار به جو کرمانشاه از روز یکشنبه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کرمانشاه،  بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، موجی کوتاه و کم رطوبت در ساعاتی ازامروز جمعه و شنبه، علاوه بر وزش باد و رشد ابر، ممکن است بارش‌های پراکنده‌ای نیز همراه با رعدوبرق، بخصوص برای نواحی شرقی استان در پی داشته باشد.
بر اساس این گزارش، سامانه‌ای ناپایدار در روز‌های یکشنبه و دوشنبه جو منطقه را تحت تاثیر گرفته به تناوب سبب وزش باد، بارندگی و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.
شرایط ناپایدار در روز دوشنبه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بدحجابی، مقدمه‌ای برای ایجاد فساد در جامعه 
  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • نفوذ سامانه‌ای ناپایدار به جو کرمانشاه از روز یکشنبه
  • دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرامی‌گیرد
  • بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرا می‌گیرد
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • (ویدئو) دستگیری اراذل و اوباش BMW سوارِ خیابان اندرزگو تهران
  • دادستان اردبیل: پوشیدن لباس‌های خلاف شرع، جرم است