Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید نصرالله ولی امروز در آیین رونمایی از تفاهم‌نامه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و یک شرکت خصوصی قطعه‌ساز خودرو اظهار کرد: برای ارتباط با صنعت سه عامل و فاکتور مهم نیاز است که ایجاد زیرساخت، ایجاد محیط امن و سالم برای آموزش و مدرس واجد شرایط این سه عامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که هرکسی در هر کاری که در حال تلاش است باید تقوا داشته باشد، بیان کرد: باید به افراد آموزش داد که منحصراً به پول فکر نکند و شرایط را نیز بسنجد، یک طرف فرهنگ و یک طرف آموزش است، مدرسی که در برابر آموزش‌گیرنده قرار می‌گیرد بسیار مهم است.

معاون اداری و مالی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید مهاجر اصفهان ادامه داد: ارتباط آموزشی نباید تنها منحصر به پیچ و مهره باشد و مدرس وظیفه دارد اصول اخلاقی کار را نیز به دانشجوی خود آموزش دهد.

وی در پایان گفت: اگر می‌خواستیم با بودجه خود قطعات اهدایی را خریداری کنیم تا مدت‌ها توان خرید آن‌ها را نداشتیم اما در کنار این آموزش‌ها و اهدا قطعات به فرهنگ هم نیاز داریم تا آموزش‌گیرنده رعایت تقوا را داشته باشد، امروز هم فقر فرهنگی و هم فقر اقتصادی داریم و البته فقر فرهنگی بیشتر خودش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/م

فقر فرهنگی بیشتر از فقر اقتصادی خودش را نشان می‌دهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ قاسم مصفا معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: ۵۰ نفر از خبرنگاران شهرستان‌های صومعه‌سرا، بندرانزلی، فومن و شفت در دوره‌ای یک روزه در صومعه سرا، آموزش‌های لازم در خصوص خبرنویسی و سواد رسانه را فراگرفتند.

قاسم مصفا با بیان اینکه این دوره با هدف ارتقای سطح دانش فنی و معلومات خبرنگاران و آشناسی آن‌ها با نحوه صحیح خبرنویسی برگزار شد، افزود: در پایان دوره به خبرنگاران گواهینامه آموزشی خبرنویسی اعطا می‌شود.

وی گفت: دراین دوره آموزشی ، خبرنگاران، ساختار خبری ، خبرنویسی ، تنظیم خبر ، سوژه یابی خبر ، اهمیت وقایع خبری و اطلاع رسانی به موقع خبر را از کارشناسان خبری امر فرا گرفتند.

دیگر خبرها

  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند