Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، کارگاه آموزشی آئین همسرداری با سخنرانی زهرا رحمانی کارشناس مشاور خانواده، ویژه بانوان برپا می‌شود.

این کارگاه آموزشی در روزهای شنبه و چهارشنبه از ساعت۱۵:۳۰تا ۱۷، در مؤسسه نغمه‌های کوثر البرز با ارائه آموزش تکنیک‌های گفتمان و ایجاد آرامش و زندگی بهتر برای زوجین انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگاه با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی، روش‌های فرزند پروری و همسرداری از سوی مؤسسه برپا می‌شود.

شروع کلاس‌ها از هفته آخر مهر ماه، پس از تکمیل ظرفیت در بلوار تربیت مربی، تربیت۱۳، پلاک۱۳۱ تشکیل می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند با شماره ۰۹۳۹۵۹۱۰۱۲۶ تماس حاصل کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شهرستان سردشت دراین مراسم هدف از برپایی جشن ازدواج را هموار کردن زمینه‌ی ازدواج آسان برشمردو گفت: فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان علاوه بر کمک خانواده‌ها، نیاز به کمک دستگاه‌های اجرایی دارد.   سرهنگ صمد محمد علیزاده افزود: سیاست گذاری جمعیتی یک موضوع با اهمیت است و اصلاح شیوه عملکرد جمعیتی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و باید در دستور کار قرار گیرد.   وی هم چنین گفت: استکبار به دنبال بی هویت کردن زنان و دختران هستندبه زنان و دختران جامعه توصیه می‌کنم که در زندگی با الگو‌هایی مانند حضرت زهرا (س) آشنا شوند و مانند آنان زندگی کنند.    در پایان این جشن خطبه عقد یک زوج جاری شد.

دیگر خبرها

  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج