Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا- رئیس پلیس راه البرز گفت که با توجه به بارش برف و لغزنده بودن جاده کرج - چالوس، رانندگان باید با احتیاط کامل رانندگی کنند.

سرهنگ رضا گودرزی شامگاه چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: هم اکنون در جاده کرج - چالوس از محدوده شهرستانک تا کندوان شاهد بارش برف هستیم.
وی اضافه کرد: با توجه به لغزنده بودن محورها ضرورت دارد رانندگان علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه، وسایل گرما زا نیز به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گودرزی خاطرنشان کرد: اکنون تمام محورهای ارتباطی استان البرز به غیر ازمحور شمشک - دیزین باز است و تردد درآن جریان دارد.
وی گفت: در محورهای کوهستانی استان از جمله جاده کرج - چالوس، ماموران پلیس راه، برای پیشگیری از حوادث احتمالی و ترافیک مستقر شده اند.
سرهنگ گودرزی تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم درمورد وضعیت جاده ها را از پلیس راه کسب کنند.
استان البرز دارای یکهزارو 450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.
2098/1535 خبرنگار: مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین، جاده چالوس و تهران-شمال را یک‌طرفه کرد

ایسنا/البرز رئیس پلیس راه البرز با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال و جاده کرج-چالوس گفت: این محورها برای کاهش بار ترافیکی از کرج به سمت مازندران یک‌طرفه شد.

سرهنگ پیمان کرمی روز چهارشنبه هشتم فروردین با بیان اینکه محدودیت تردد در این محورها تا کاهش ترافیک ادامه خواهد داشت؛ گفت: تردد از کرج تا شهرستانک به صورت دو طرفه و از شهرستانک به بعد یک طرفه و به سمت مازندران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترافیک در جاده چالوس و آزاد راه تهران شمال سنگین است
  • ترافیک نیمه‌سنگین در جاده‌های البرز
  •  آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس  یک طرفه شد/ ترافیک همچنان سنگین است
  • آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس یک طرفه شد
  • ترافیک سنگین، جاده چالوس و تهران-شمال را یک‌طرفه کرد
  • آزادراه تهران – شمال و جاده چالوس یکطرفه شد
  • برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان
  • ترافیک در محورهای مازندران نیمه سنگین
  • پلمب یک واحد پذیرایی در جاده چالوس توسط تعزیرات البرز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای شمالی البرز