Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا امیر رضا خادم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران استان خراسان شمالی بر تشویق بخش خصوص برای مشارکت در حوزه ورزش تاکید کرد و گفت: وزارت ورزش و جوانان بنیه مالی قوی ندارد باید از دستگاه های دیگر و بخش خصوصی در این راستا کمک بگیریم و حامی برای این حوزه جذب کنیم.
وی افزود: بخش خصوصی نیز باید مورد حمایت دستگاه ها قرار گیرد تا انگیزه برای فعالیت بیشتر در این حوزه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: جذب بخش خصوصی و سرمایه گذار باید در دستور کار قرار گیرد، هم اکنون به سرمایه گذار به عنوان موقعیت کوتاه نگاه نکنیم.
خادم اظهار کرد: نباید با اقدامات نادرست باعث از بین بردن انگیزه سرمایه گذاران در حوزه ورزش شویم، موفق نبودن یک سرمایه گذار در این بخش باعث دور شدن سرمایه گذاران خواهد شد.
وی بدون اعلام تعداد پروژه های نیمه تمام در حوزه ورزش در سطح کشور گفت: هم اکنون بسیار مشتاق سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام هستیم.
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تعداد سمن ها در دولت یازدهم نسبت به دولت دهم از رشد چند برابری برخوردار بوده است گفت: در 15 سال گذشته به سمن ها کم توجهی شده بود که در دولت یازدهم این امر مورد توجه قرار گرفت.
خادم بر حمایت معنوی از سمن ها توسط دستگاه های دولتی تاکید کرد و افزود: در آینده تصمیم گیری ها بر عهده سمن ها است و همچنین در جامعه نیزتاثیر گذار خواهند بود.
وی اظهار کرد: افزایش سمن ها از نظر کمی داشته ایم هم اکنون کیفیت در دستور کار است اما هنوز در برخی از شهرستان ها این امر مورد غفلت قرار گرفته است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است، گفت: امروز بهترین روز سابقه کاری من در ورزش کشور است که با یک اتفاق خوب همراه شد.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد، اظهار داشت: ۳۵ سال است که سابقه حضور در ورزش کشور را داشته‌ام و می‌توانم بگویم امروز بهترین روز من در ورزش بوده و واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در تاریخ ورزش ایران است.

ادامه دارد…

دیگر خبرها

  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری در حوزه شهری تسهیل شود
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت
  • اهمیت نقش حمایتی مسئولان در جذب و ماندگاری سرمایه‌گذاران در همدان
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن