Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رضا افتخاري مديرعامل استقلال در حاشيه تمرين امروز اين تيم صحبت هايي را در خصوص آخرين وضعيت استقلال مطرح کرده است.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، افتخاري در ابتداي صحبت هايش در خصوص بازگشت رحمتي به تمرين استقلال گفت: جداگانه با رحمتي مي‌خواستم صحبت کنم. بعد از آن اتفاقات که به دستور باشگاه سر تمرين نيامد، گفتم که شرايط تيم عوض شده و سرمربي جديد در مورد همه چيز تصميم مي‌گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظم بايد در تيم باشد و بازيکن سالاري نبايد باشد.
افتخاري ادامه داد: من از رحمتي خواستم که سر تمرين بيايد. از اين پس کار تقسيم مي‌شود و هر کس کار خودش را مي‌کند. بازيکن کار خودش را، سرمربي کار خودش را و مربي هم کار خودش را. از اين پس بازيکن نمي‌تواند در کار مربي دخالت کند و وظيفه همه مشخص است.
افتخاري با اشاره به وضعيت بهنام برزاي گفت: خبري دسته اولي که من الان مي‌توانم به شما بدهم، اين است که در ماشين که مي‌آمديم و با شفر صحبت مي‌کرديم، او گفت «فيلم بازي‌هايتان را ديدم، يک بازيکن به نام بهنام برزاي داشتيد که خيلي خوب بازي مي‌کرد، چرا الان نيست؟» من هم گفتم «بله، او رفته است». شفر هم گفت که او را برگردانيد. من بلافاصله دستور دادم که با برزاي صحبت کنند.
مديرعامل باشگاه استقلال در مواجه شدن با سوال خبرنگاري مبني اينکه گفته مي‌شود شفر، رحمتي را نمي‌خواهد به صحبت‌هايش با سيد مهدي رحمتي در درون خودروي اين بازيکن اشاره کرد و گفت: نه، شفر کِي گفته؟! الان که که ما در ماشين با هم حرف مي‌زديم، به رحمتي گفتم که وقتي من در برنامه 90 بودم، شما نبايد مي‌آمدي. او هم پذيرفت و گفت که «يک نفر به من گفت که روي خط برنامه برو.» من اينجا نمي‌خواهم نام آن فرد را بگويم. همچنين به رحمتي گفتم که تيم ما الان آرامش مي‌خواهد. با او صحبت کردم که همکاري کند، چون تيم بايد آرامش برسد.
افتخاري در ادامه با سوال خبرنگاري مواجه شد که به او گفت: «اين حرف شما الان سوژه مي‌شود، وقتي مي‌گوييد از اين پس بازيکن در کار مربي دخالت نمي‌کند، يعني در زمان منصوريان بازيکنان در کار هدايت تيم دخالت مي‌کردند؟»، پاسخ داد: نه، چرا سوژه شود؟ من نگفتم کادر سابق، گفتم مثل گذشته! الان بهتر است ديگر به گذشته برنگرديم.
افتخاري با اشاره به آخرين وضعيت مجتبي جباري، توضيح داد: الان نمي‌توانم در مورد جباري صحبت کنم، چون هنوز درباره او تصميم قطعي گرفته نشده است. شفر همه بازي‌ها را ديده و از تک‌تک‌ بازيکنان شناخت پيدا کرده است. شفر گفت که رحمتي به تمرينات بيايد، اما در رابطه با جباري صحبتي نکرده است. احساس من اين است که شفر منتظر است گزارش پزشکي‌ جباري را بگيرد و بررسي کند.
مديرعامل باشگاه استقلال درباره صحبت‌هاي مطرح شده در خصوص حضور فرهاد مجيدي در استقلال به‌عنوان دستيار شفر گفت: نه، اصلاً صحبتي از مجيدي نيست. هنوز چيزي در اين خصوص قطعي نيست. اينها را روزنامه‌ها مي‌گويند.
افتخاري در پاسخ به اين سوال که «مگر شفر روز گذشته در نشست خبري‌ نگفت که مجيدي ابراز تمايل کرده که در استقلال کار کند»، پاسخ داد: نه، چنين چيزي نگفته است. وي زماني هم که با اصرار خبرنگاران مبني بر خروج چنين جمله‌اي از زبان شفر مواجه شد، گفت: شايد اشتباه لُپي بوده است! کميته فني بحث دستياران را بررسي مي‌کند. اين موضوع به زودي مشخص مي‌شود.
وي در واکنش به اينکه نام گزينه‌هايي مانند نامجومطلق براي نشستن در کنار شفر مطرح شده، يادآور شد: اجازه بدهيد اسم کسي را نگويم که خدايي نکرده اگر نيامد، بگوييد افتخاري گفته. اجازه بدهيد کميته فني بررسي کند و تصميم بگيرد.
مديرعامل باشگاه استقلال در مورد وضعيت ميک مک درموت و اينکه او همچنان به‌عنوان بدنساز کار مي‌کند يا دستيار، پاسخ داد: شفر بايد در اين خصوص تصميم بگيرد. مک مربي دو منظوره است؛ بدنساز - دستيار.
افتخاري در پاسخ به اين سوال که گفته مي شود مجتبي جباري به دليل انتقاداتي که از او در رختکن استقلال داشته است از جمع آبي پوشان کنار گذاشته شده است؟،گفت: اصلا چنين چيزي نيست و در خصوص بازگشت جباري نيز خود سرمربي تيم بايد تشخيص بدهد به او نياز دارد يا ندارد تا به ما اعلام کند.
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس

سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏