Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، امسال برای سومین سال متوالی، موكب احمدبن موسی(ع) به‌همت مردم استان فارس در كربلای معلی در ایام اربعین حسینی برپا خواهد شد كه در آن خدمات مختلفی اعم از اسكان، بهداشتی، فرهنگی و غیره به زائران حسینی ارائه می‌شود.

در این راستا و به منظور اطلاع‌رسانی بهتر فعالیت‌های این موكب كانال اطلاع‌رسانی موكب احمدبن موسی(ع) در فضای مجازی تلگرام راه‌اندازی شد تا بتواند آخرین اخبار مربوط به پیاده‌روی اربعین حسینی و همچنین خدمات این موكب را به تمام علاقه‌مندان اطلاع‌رسانی كند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این كانال هم‌اكنون به آدرس https://t.me/arbaein_mokeb_fars در حال فعالیت است كه در آن علاوه بر ارائه آخرین اطلاعات درباره پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی و همچنین فعالیت‌های موكب احمدبن موسی(ع)، مطالب محتوایی درباره كیفیت زیارت اربعین را ارائه می‌دهد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ علی اصغر جمالی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی و فتا در اجرای طرح نور با پایش فعالیت‌های کاربران فضای مجازی، چند صفحه از کاربران هنجارشکن را به دلیل انتشار تصاویر نامناسب شناسایی و مسدود کردند.

وی افزود: صفحات شناسایی شده با دنبال کنندگان زیادی در فضای مجازی فعالیت می‌کردند که پس از شناسایی و پاکسازی مطالب منتشر شده و مسدودسازی، با گردانندگان آنها نیز براساس قانون برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش خاطرنشان کرد: پلیس، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی در فضای مجازی را رصد و با بروز هرگونه محتوای مجرمانه، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد.

سرهنگ جمالی گفت: به کاربران فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه با رعایت ضوابط و قوانین کشور و رعایت هنجار‌های اجتماعی فعالیت کنند.

دیگر خبرها

  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت