Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال مقاومت قرچک ساعتی پیش در دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل شهرداری ساوه به پیروزی پرگل رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، از سری مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کشور، ساعتی پیش تیم مقاومت قرچک در سالن شهدای هفتم تیر با بازی مقابل تیم‌ شهرداری ساوه، با بُرد 5 بر 2 به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا زرخانلی سرمربی تیم مقاومت قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: بازیکن‌های مقاومت برای این بازی خیلی سختی کشیدند؛ اما با تمرین‌های فشرده‌ای که داشتند، توانستند نتیجه خوبی کسب کنند.

وی افزود: تیم مقاومت تاکنون در مقابل تیم‌های قدرتمند ایستادگی کرده و با توکل به خدا و همّت بچه‌ها و البته حمایت تماشاگران توانسته به این مرحله صعود کند، و در این بازی با وجود نبود تماشاگر توانست به بُرد شیرینی دست پیدا کند برسد، چون قلب‌های حامیان این تیم با ما بودند.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک در پایان خاطرنشان کرد: از بازیکنان تیم رضایت کامل دارم و باریکنان با بُرد در این بازی توانستند بار دیگر اعتماد هواداران خود را به دست آورند و بگویند ما هم می‌توانیم بازی خوب و پر گلی داشته باشیم.

انتهای پیام/

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار تیم های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه بانکوک آره نا تایلند برگزار می‌شود.

وحید شمسایی ترکیب تیم ملی فوتسال ایران را برای شروع مسابقه اعلام کرد که به شرح زیر است:

باقر محمدی، محمد حسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور، بهروز عظیمی.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228319 برچسب‌ها ایران

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد