Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - برانکو ايوانکوويچ در حاشيه تمرين امروز پرسپوليس درباره آخرين وضعيت تيمش اظهار نظر کرد.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، برانکو ايوانکوويچ در حاشيه تمرين امروز پرسپوليس درباره آخرين وضعيت تيمش اظهار نظر کرد.
او در ابتدا در واکنش به صحبت هايي که درباره شب نشيني بازيکنان پرسپوليس مطرح شده پاسخ داد: من نمي‌دانم و خبر ندارم، خبرنگاران نوشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر آنها نوشته‌اند، خودشان هم بگويند که چه کساني بودند و با چه کساني رفتند.اين‌ها مسائل داخلي ماست. اگر مي‌دانند چه کسي بيرون بوده، چرا نمي‌نويسند؟! من هم مي‌توانم همين‌طوري حرف بزنم. چه کسي بوده؟ اگر مي‌دانند اسم و فاميل بنويسند، نه اينکه حدس و گمان بزنند.
سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که «وقتي مي‌گوييد اين‌ها مسائل داخلي است، يعني واقعاً وجود دارد؟»، پاسخ داد: من نمي‌دانم. من هم امروز از خبرنگاران شنيدم. اگر مي‌دانند که بودند، به من هم بگويند و اسم و فاميل بدهند.
برانکو درباره شايعه اختلاف با سيد جلال گفت: من نمي‌دانم چه مي‌نويسند. سيد جلال کاپيتان و بازيکن ماست. تا زماني هم که من هستم، او کاپيتان خواهد بود. نمي‌دانم مشکل کجاست يا چه کسي براي‌مان حاشيه مي‌سازد. ما که نمي‌سازيم.
او با اشاره به تصميمش در قبال سيد جلال در ديدار رفت مقابل الهلال توضيح داد: ما با هم صحبت کرديم، منفي و مثبت‌ها را کنار يکديگر گذاشتيم. من مجبور بودم تصميم بگيرم، اما تصميم جمعي‌مان اين بود که قرار دادن حسيني در ترکيب ريسک بزرگي است، چون دو ماه بازي نکرده و تحت فشار تمرينات آنچناني نداشته بهتر است بازي را شروع نکند و اگر نياز شد به بازي برود، چون هم ماهيني و هم مصلح مشکل داشتند. به‌خاطر همين ريسک بود. هيچ سوء تفاهمي نبود. از همه مهم‌‌تر اين است که حسيني الان کاملاً سالم است، اما طبيعي است که نياز به زمان دارد. حالا نمي‌دانم که در تيم ملي بازي خواهد کرد يا خير.
برانکو در پاسخ به اين سوال که اگر حسيني براي تيم ملي بازي نکند، در ديدار مقابل استقلال خوزستان براي پرسپوليس به ميدان خواهد رفت يا خير، گفت: بله، بايد براي ما بازي کند. او الان در تمرين است و کامل تمرين مي‌کند. او هنوز در فرم کامل نيست و با بازي به فرم کامل مي‌رسد. حسيني باتجربه و بادانش است. او انرژي و شوق هم براي بازي کردن دارد. هيچ مشکلي ندارد، نمي‌دانم مشکل کجاست. نمي‌دانم چه کسي گفته که من او را خط زدم يا کنار گذاشتم. اينها را همکاران شما مي‌نويسيند، حق‌ داريد هرچه دل‌تان مي‌خواهد بنويسيد؛ همان‌طور که من امروز مطلع شدم برخي نوشته‌اند برخي بازيکنان بيرون بودند. نمي‌دانم اصلاً چه کساني بودند. اگر کسي مي‌داند بگويد، نه اينکه همين‌طوري حرف بزنند.
او در خصوص ديدار برگشت مقابل الهلال گفت: نمي‌دانم چگونه مي‌گويند معجزه، الهلال تيمي عالي است که هر سال در نيمه نهايي ليگ قهرمانان حضور دارد. بازيکنان اين تيم چهار، پنج سال است که با هم هستند و فقط بازيکنان خارجي تغيير مي‌کنند آن هم در حالي که خارجي‌هاي بهتر به تيم مي‌پيوندند. اين تيم 60 قهرماني مختلف داشته و قهرمان آسيا نيز شده و تيم قرن آسيا شناخته شد. چرا برخي مي‌گويند که الهلال تيمي آسان و ضعيف است؟ما همه تلاش خود را خواهيم کرد. اگر يک‌هزارم شانس براي ما وجود داشته باشد، تلاش‌مان را خواهيم کرد، اما سخت است. با توجه به اتفاقات بازي رفت، نتيجه گرفتن سخت خواهد بود، اما فوتبال است ديگر.
وي درباره آناليز برنامه نود و اشتباهات خط دفاعي که باعث نگراني براي بازي برگشت شده است، گفت: ما تمرين مي‌کنيم که اشتباهات کم شود. اشتباه هميشه خواهد بود و اگر نباشد، همه بازي‌ها صفر - صفر مي‌شود. ما 5 شانس گلزني داشتيم، اما نتوانستيم از اشتباه آنها استفاده کنيم. بله، اشتباه داشتيم، اما تمرين مي‌کنيم که به حداقل برسند. بايد بدانيد که شايان مصلح امسال از ليگ دسته پايين‌تر آمده است، شجاع هم امسال به ما اضافه شد، از ماهيني هم که در همه پست‌ها استفاده مي‌کنيم. طبيعي است که در اين شرايط اشتباهات هم بيشتر مي‌شود، اينجا بيشتر از همه ماهيني و ربيع‌خواه قرباني مي‌شوند که مجبورند در همه پست‌ها بازي کنند. به هر حال شرايط همين است.
خبرورزشي
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟

به گزارش همشهری آنلاین آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار مقابل سپاهان عصر روز سه‌شنبه در شرایطی برگزار شد که انتظار می‌رفت با توجه به اخبار ساعتی قبل از تمرین، امید عالیشاه کاپیتان سرخ‌ها با تیم تمرین کند و با همین یک جلسه تمرین راهی اردو شود تا بلکه به لیست بیست نفره راه پیدا کرده و شانس بازی کردن در این میدان حساس را داشته باشد.

همچنین در مورد بیرانوند با توجه به اینکه اخبار مثبتی درباره برطرف شدن مصدومیت او و پایان دوران توان‌بخشی‌اش به گوش می‌رسید، انتظار می‌رفت حداقل تصویر او در تمرین آخر منتشر شود اما به نظر می‌رسد رسانه باشگاه پرسپولیس در مورد این دو بازیکن احتیاط کرده است.

حالا یا عالیشاه و بیرانوند باز هم با تیم نکرده‌اند یا اینکه باشگاه نخواسته تصاویر تمرین‌شان را منتشر کنند چرا که ظاهرا هنوز شرایط این دو بازیکن نهایی نیست و روز مسابقه مشخص می‌شود.

به هر حال گزارش تصویری تمرین آخر پرسپولیس در حالی منتشر شد که هیچ عکسی از بیرانوند و عالیشاه در آن دیده نمی‌شد و حتی در گزارش مربوط به تمرین هیچ اشاره‌ای به این دو بازیکن نشد تا اگر هیچ کدام به بازی سپاهان نرسیدند حاشیه‌ای به وجود نیاید.

کد خبر 848572 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • مخفی‌کاری و احتیاط عجیب درباره عالیشاه و بیرانوند
  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! (+عکس)
  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی