Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز سید محمد رضوی مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی ضمن اعلام برگزاری اولین دوره آموزشی و تربیتی رعد در این دانشگاه گفت: این دوره با هدف تحلیل تاریخ اسلام و با تاکید بر واقعه عاشورا برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: مجموعه دوره‌های آموزشی و تربیتی رعد با هدف افزایش معرفت و آگاهی دانشجویان با سیر حرکت ائمه معصومین(ع) شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر مقطع از مجموعه دور‌ه‌ای آموزشی و تربیتی رعد، تلاش می‌شود که نسبت به یکی از ائمه معصومین به عنوان ناجی و هادی بشریت، شناخت و معرفت کسب شود.

این فعال دانشجویی خاطر نشان کرد: در این مجموعه دوره‌های آموزشی و تربیتی تلاش می‌شود به اقدامات ائمه هدی(ع) به عنوان الگویی برای نجات بشریت و فعالیت نظام اسلامی توجه شود.

رضوی تاکید کرد: در مجموعه دوره‌های آموزشی و تربیتی رعد، دانشجویان با علت تفاوت ظاهری نوع اقدامات ائمه معصومین(ع) در مقطع زمانی خود آشنا می‌شوند. یکی دیگر از اهداف مجموعه دوره‌های رعد شناخت کافی نسبت به تاثیرات فعالیت‌ها و اقدامات ائمه(ع) بر وقایع بعد از خود است.

مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی: دوره های آموزشی و تربیتی رعد برای تمام دانشجویان در نظر گرفته شده است و با دعوت از اساتید مجرب سعی شده است اطلاعات جامعی نسبت به سیر حرکتی ائمه معصومین(ع) ارائه شود. اولین دوره از مجموعه دوره‌های رعد با حضور رجبی دوانی مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام برگزار می‌شود.

زمان برگزاری کلاس های این دوره‌ 15، 22، 24 مهر و 9 آبان در دانشگاه علوم قضایی است.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی سید محمد رضوی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت

دبیر رویداد «الف‌تا» از پخش مستندهای مدارس برگزیده اولین رویداد الف‌تا در رسانه ملی طی هفته معلم خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، علی پارسانیا اظهار کرد: دبیرخانه دائمی رویداد الف‌تا اقدام به تولید مستندهای کوتاه سه دقیقه‌ای از مدارس برتر اولین رویداد الف‌تا کرده است که در هفته معلم از طریق رسانه ملی و رسانه‌های جمعی وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌شود.

وی با تأکید بر نقش فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای برای روایت اقدامات تحولی معلمان و مدارس سراسر کشور افزود: یکی از رویکردهای مهم رویداد الف‌تا، بهره‌مندی از هنر، ادبیات و رسانه برای روایت و به‌اشتراک‌گذاری تجربیات برتر و الهام‌بخش است، در همین راستا، حدود

۳۰ مستند کوتاه سه دقیقه‌ای از مدارس برتر نخستین رویداد الف‌تا تولید شده است که در هفته معلم از طریق رسانه ملی و رسانه‌های جمعی وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌شود.

دبیر رویداد الف‌تا در پایان پیرامون دومین رویداد الف‌تا تصریح کرد: در دومین رویداد الف‌تا نیز همه معلمان و عوامل آموزشی و تربیتی مدارس فرصت دارند تا بیست اردیبهشت تجربیات خلاقانه و نوآورانه خود را در وبگاه رویداد به ثبت برسانند.

کد خبر 749353

دیگر خبرها

  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • ۴ ویژگی منحصربه‌فرد در کتاب‌های تاریخ شفاهی
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات