Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - حلب - ايرنا - رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: سوريه در سايه فداکاري ملت و اتحاد حول محور رهبران خود، قوي تر از گذشته از بحران خارج خواهد شد.

به گزارش ايرنا، علاء الدين بروجردي چهارشنبه شب در حلب بر ايستادگي جمهوري اسلامي ايران درکنار سوريه در جنگ با تروريسم و حمايت از اين کشور تا پيروزي نهايي و آزادسازي آخرين وجب از خاک آن از گروه هاي تروريستي تاکيد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي امنيت و ثبات شهر حلب را ستود.
استاندار حلب نيز گفت: سوريه به برکت پايداري و فداکاري فرزندان خود و همبستگي ملت با ارتش و کمک هاي دوستان و هم پيمان ها در جنگ با تروريسم، هر روز پيروزي جديدي را کسب مي کند.
حسين دياب پس از استقبال از بروجردي و هيات همراه، از اهميت تاريخي، باستاني و اقتصادي حلب و آسيب هاي وارد شده به اين شهر از سوي تروريست ها گزارشي ارائه کرد.
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي و هيات همراه در سفر به حلب از برخي مکان هاي ديني و تاريخي مانند، مسجد اموي، زيارتگاه `مشهد الحسين` و قلعه حلب بازديد کردند.
علاءالدين بروجردي روز چهارشنبه در دمشق با `وليد المعلم` وزير خارجه و `حموده يوسف الصباغ` رئيس جديد مجلس سوريه ديدار و گفت و گو کرد.
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي سه شنبه شب در راس هياتي پارلماني وارد پايتخت سوريه شد.
شبک**6116*1392**انتشار: ابوالفضل بابايي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: اظهارات بورل یک اعتراف بزرگ و راه تحقق صلح است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه به اظهارات اخیر «جوزف بورل» مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره جنگ اوکراین واکنش نشان داد.

زاخارووا در کانال خود در پیام‌رسان تلگرام، اظهارات بورل را به منزله یک اعتراف بزرگ و راه حلی کامل برای تحقق صلح دانست.

زاخارووا اعلام کرد: این یک اعتراف بزرگ است! راه کامل صلح به شما ارایه می‌شود؛ توقف کمک‌های تسلیحاتی غرب به نظام کی‌یف.

گفتنی است روز گذشته «جوزف بورل» مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنانی اعلام کرد: بدون تامین سلاح برای کی‌یف از سوی غرب، درگیری در اوکراین طی ۲ هفته پایان خواهد یافت.

بورل افزود: موجودیت اوکراین به ما وابسته است. من چگونگی پایان جنگ اوکراین را می‌دانم. می‌توان آن را تنها با توقف کمک‌ها طی ۲ هفته عملی کرد.

مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ادامه داد: اگر کمک‌های تسلیحاتی متوقف شود، اوکراین نخواهد توانست مقاومت کند و ناچار می‌شود تسلیم شود. در این صورت جنگ پایان خواهد یافت.

کد خبر 6096145

دیگر خبرها

  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • امیرعبداللهیان: نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در بحران غزه در تاریخ ثبت می‌شود
  • زاخارووا: اظهارات بورل یک اعتراف بزرگ و راه تحقق صلح است
  • تجویز داروی خارج از این فهرست ممنوع است
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • پیشنهاد امیرعبداللهیان به ایرانیان خارج از کشور
  • مساله اتباع بیگانه، امنیت، کم آبی و بیکاری چالش‌های اصلی فارس است
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند