Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس ترکیه ۳۵ مقام محلی اسلامبول را به اتهام ارتباط با کودتای نظامی نافرجام سال گذشته ترکیه بازداشت کرد.

به گزارش تسنیم، این بازداشت‌ها چند هفته پس از آن صورت گرفته است که شهردار اسلامبول از این سمت کناره‌گیری کرده است. 77 مقام دیگر نیز تحت پیگرد بوده و حکم بازداشت آنها صادر شده است، تا در مجموع شمار مقام‌های بازداشتی فعلی و سابق اسلامبول به 142 تن برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد متهم به داشتن ارتباط با «فتح‌الله گولن» هستند که آنکارا بارها او را به دست داشتن در کودتای خونین سال گذشته متهم کرده است.
 البته این اتهامات از سوی گولن رد شده است. افراد بازداشت شده متهم به استفاده از نرم‌افزار پیام‌رسان «بای لوک» هستند، نرم‌افزاری که در جریان کودتای 25 تیر سال گذشته مورد استفاده کودتاگران قرار گرفته
 است.

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر نصراللهی سخنگوی هیأت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: اتهام آقایان داوود محمدی و حامد موسوی فرد مدیران مسؤول هفته نامه مأمن سیاسی و مدیر مسئول پایگاه خبری نگرش امروز «نشر اکاذیب» بوده است.

وی افزود: در شکایت مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان آمده است: نگرش امروز با انتشار مطلبی با تیتر «خداحافظی قریب الوقوع مدیر عامل» موجب تشویش اذهان عمومی و آسیب به موقعیت اجتماعی ایشان شده است.

نصراللهی اظهار کرد: هیأت منصفه بعد از شنیدن دفاعیات، آقای داوود محمدی را با اکثریت آرا و آقای حامد موسوی فرد را به اتفاق آرا مجرم ندانستند.

وی در پایان گفت: رأی دادگاه رسیدگی به پرونده اتهام‌های مدیران مسئول هفته‌نامه «مأمن سیاسی» و مدیر مسؤول پایگاه خبری «نگرش امروز» که به ریاست قاضی کریمی در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک برگزار شد، متعاقباً صادر خواهد شد.

کد خبر 6098504

دیگر خبرها

  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • رئیس سیا نگران روابط ایران و روسیه شد/ برنز به ایران اتهام زد
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳