Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@21:39:50 GMT

دکوراسيون داخلي منزل با چوب طبيعي

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۶۱۵۸۴

دکوراسيون داخلي منزل با چوب طبيعي

خبرگزاري آريا - وب سايت اتاق: در عصري که بيشتر خانه ها با مواد مصنوعي و صنعتي مانند گچ و بتن اکسپوز و کاغذ ديواري ها تزيين مي شوند، تعجبي ندارد که عناصر طبيعي فراموش شوند. دکوراسيون داخلي منزل با چوب طبيعي و باکيفيت، فضايي خلق مي کند که هيچ عنصر ديگري در معماري داخلي و خارجي ياراي رقابت با آنرا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتي از چوب به همان حالت طبيعي اش استفاده شود، تمام بافت ها و گره هاي طبيعي خود را به زيبايي نشان مي دهند طوري که ديگر نيازي به وسايل دکوري و تزييني نداريد.

در اين پست با دو منزل مسکوني آشنا خواهيد شد که تقريبا تمام فضاها را با چوب طبيعي تزيين کرده اند. البته اجراي چنين طرحي مي تواند بسيار گران تمام شود، اما اين خانه هاي ايده هاي شگفت انگيزي براي الهام گيري در اختيار ما قرار مي دهند طوريکه هر کسي با هر بودجه اي مي تواند مقداري از آنها را در خانه خود پياده کند.
هر دو منزل دکوراسيوني مدرن و مينيمال دارند و به همين عامل آنها را خاص مي کند چرا که از چوب بيشتر در خانه هاي به سبک کلاسيک يا روستيک استفاده مي شود اما در اينجا برعکس اين روش استفاده شده. در هر صورت دکوراسيون داخلي منزل با چوب، فارغ از نوع سبک خانه، گرما و کلاسي به ديزاين داخلي مي دهد که به هيچ روش ديگري نمي توان همانند آنرا ايجاد کرد.
اولين خانه اي که بررسي خواهيم کرد در شهر سن پترزبورگ روسيه قرار گرفته و مساحتي بالغ بر 100 متر مربع دارد. همانطور که مشخص است در ديزاين داخلي خانه فقط ديوارها و کفپوش چوبي نيست، بيشتر مبلمان خانه نيز از چوب طبيعي ساخته شده (مثل ميز جلو مبلي اتاق نشيمن) و هر کدام به اندازه کافي خودنمايي مي کنند. ديوارهاي پوشيده شده با پنل هاي چوبي، اولين چيزي است که نگاه ها را به خود جذب مي کند. تخته هاي چوبي به صورت افقي نصب شده اند و به همين خاطر نگاه ها را همراه خود کشانده و به اطراف اتاق معطوف مي کنند.




در قسمت ناهارخوري که دقيقا بين اتاق نشيمن و آشپزخانه قرار گرفته، يک لامپ بسيار شيک و زيبا خودنمايي مي کند. نکته جالب در مورد اين لامپ، کلاهک بزرگش است که با رشته هاي چوبي بافته شده است. طراحي پلان باز باعث شده فضاها خيلي راحت به يکديگر متصل شوند، در عکس دوم مشاهده مي کنيد که غذاخوري خيلي آسان و ساده به آشپزخانه متصل مي شود. آشپزخانه با هر متر و معياري کوچک محسوب مي شود اما رنگ سفيد کابينت، هود و کانتر، فضايي بسيار شيک در گوشه انتهايي خانه ايجاد کرده است.





دکوراسيون داخلي منزل با چوب وقتي کامل مي شود که اتاق هاي خصوصي خانه هم با اين عنصر گرم تزيين شوند. در اتاق خواب همه چيز ساده بوده بغير از تخت خواب و يک عدد ميز، مبلمان ديگري در اتاق قرار نگرفته. چيزي که در اين اتاق خيلي جلب توجه مي کند، پنل هاي چوبي ديوار است. جالب اينجاست که ديوار پشت تخت خواب نيز با حلقه اي تنه يک درخت کهنسال تزيين شده است. حمام و دستشويي نيز در کنار کاشي هاي بسيار جالبش، کابينت هاي چوبي حضوري چشمگير دارند که با طراحي مدرن فضا کاملا هماهنگ هستند.





خانه دوم و انتهايي اين پست، متراژي برابر با 180 متر مربع داشته و از مدل اول بزرگتر است. با اينکه ديزاين داخلي خانه تاکيد زيادي بروي چوب دارد اما بازهم همه چيز مدرن و مينيمال ديده مي شود. اين آپارتمان به خوبي نشان مي دهد که دکوراسيون داخلي منزل با چوب فقط بروي زيبايي ظاهري تمرکز ندارد، بکله راحتي و ايجاد حسي آرامش بخش درون انسان نيز الويت بسيار بالايي دارد. توجه به اين نکته بسيار مهم است، يک خانه تمام چوبي هر چقدرم که لوکس ديده شود، بدون القاي حس راحتي و آرامش در همان نگاه اول، فايده اي نخواهد داشت.



هر دو اتاق خواب خانه ظاهري مينيمال و مدرن دارند اما به لطف حضور چوب طبيعي بسيار گرم و شيک ديده مي شوند. البته اتاق خواب کودک تزيينات بيشتري دارد، مثل لوستر خلاقانه وسط سقف و يا رنگ هاي متنوعي که در ديوار و سقف و کفپوش بکار رفته اند.



شکل هاي بعدي طرح هاي متنوع و خلاقانه خانه هايي را نشان مي دهد که به شکلي هنرمندانه از چوب طبيعي استفاده کرده اند. فرقي نمي کند آشپزخانه باشد يا اتاق خواب، حضور حتي مقدار کمي چوب مي تواند فضا را بکل متحول کند.




منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که تحت پوشش خدمتکار منزل اقدام به سرقت طلاجات زن سالمند اصفهانی کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت طلاجات یک زن سالمند اصفهانی، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل وقوع سرقت و بررسی‌های انجام شده متوجه شدند سارق که از طریق درج آگهی در یکی از سایت‌های اینترنتی به عنوان خدمتکار در منزل مالباخته استخدام شده بود، در فرصت مناسب از غفلت صاحب‌خانه استفاده و اقدام به سرقت طلاجات وی می‌کند و از محل متواری می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در این راستا کارآگاهان با تلاش شبانه روزی مخفی‌گاه سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

ترکیان تصریح کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی ادامه داد: شهروندان توجه داشته باشند که در صورتی که قصد دارند فردی را جهت انجام امورات منزل و مراقبت از افراد سالمند به‌کارگیری کنند، از طریق مبادی قابل اعتماد و رسمی در این خصوص استفاده و از استخدام افراد ناشناس خودداری کنند.

کد خبر 747017

دیگر خبرها

  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • (تصاویر) خاص‌ترین خانه این روز‌های ژاپن!
  • خاص ترین خانه این روزهای ژاپن! (+تصاویر)
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر در بجنورد + تصاویر | وضعیت خانه را ببینید
  • جزئیات بیشتر از کشف ۸۰ خاور زباله در خانه یک میلیاردر
  • آمار جدید از تعداد شهدای بمباران دو خانه مسکونی در رفح
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • رستوران خواننده معروف با دیزاین و طراحی داخلی شگفت انگیز افتتاح شد!