Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > آذربایجان غربی - مدیر پروژه سرمایه گذاری مشارکتی رُزِت گفت: بزرگ‌ترین پروژه سرمایه‌گذاری مشارکتی شهری شمالغرب کشور در زیربنایی به وسعت ۲۱۳ هزار مترمربع طی ۴۸ماه در ارومیه احداث می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، بهنام قلی اوغلی در جمع خبرنگاران ضمن بیان جزئیات پروژه سرمایه گذاری مشارکتی رُزِت گفت: پروژه سرمایه‌گذاری مشارکتی رزت ارومیه با سرمایه گذاری هولدینگ بوکا و مشارت شهرداری ارومیه در زمینی به وسعت ۵۴ هزار و ۷۰۰ متر و زیربنای ۲۱۳هزار مترمربعی در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه که عملیات ساخت مجدد آن از بهمن ۹۵ آغاز شده است، با طراحی یک شرکت بین المللی و معتبر یونانی صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: پروژه رزت در ۲ فاز اجرای می شود که فاز نخست آن در ۱۳ هزار مترمربع و در ۵ بلوک در شش ماهه نخست سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.

قلی اوغلی گفت: بر طبق زمان‌بندی جدید توسط سرمایه گذار این پروژه، عملیات اجرایی مجموعه رزت طی ۴۸ ماه به اتمام خواهد رسید که فاز نخست آن به هایپرمارکت در ابتدا و سپس فاز دوم آن شامل پارکینگ و واحدهای تجاری نیز حداکثر تا سال ۱۴۰۰ بصورت کامل افتتاح به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر پروژه سرمایه‌گذاری عظیم رزت شهرداری ارومیه تصریح کرد: کل قرارداد منعقده بین شهرداری ارومیه و سرمایه گذار برای احداث این پروژه رقمی افزون بر ۸۰۰ میلیارد تومان است که بخش اعظم آن تامین شده است و سرمایه گذار بازپرداخت سهام خریداری شده توسط مشارکت کنندگان و خریداران واحدها را نیز تقبل کرده است.

وی افزود: سهم شهرداری ارومیه در این پروژه مشارکتی ۳۰ به ۷۰ است که با اتمام آن کار تفکیک سهم هر مشارکت‌کننده انجام خواهد شد.

قلی اوغلی گفت: این پروژه خواهد توانست زمینه اشتغال بیش از ۲۵۰۰ نفر را فراهم کند.

46

کلید واژه‌ها : ارومیه - سرمایه -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح آموزشگاه مشارکتی شش کلاسه در مهدی‌شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح آموزشگاه مشارکتی خدجیه نجم‌الدین که با حضور تعدادی از خیرین مدرسه‌ساز استان سمنان صورت گرفت، گفت: مدرسه باید دالان زندگی باشد و اگر امروز در بسیاری از حوزه‌ها پیشرفت کرده‌ایم، ماحصل فعالیت و زحمات معلمان در تربیت فرزندان این کشور بوده است.
خدامراد صحرایی با اذعان به وجود کم و کاستی‌ها افزود: در حال حاضر دستگاه تعلیم و تربیت سیاست توسعه متوازن را در پیش گرفته است؛ به‌نحوی که حدود نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم به سمت هنرستان‌ها و رشته‌های فنی و حرفه‌ای رفته‌اند که این به معنای تضمین آینده کشور در بسیاری از حوزه‌ها و رفع مشکل بیکاری است.

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • آغاز عملیات پروژه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در منطقه ۱۲ اصفهان
  • «موزه دین و زندگی» در بلوار پیامبر اعظم (ص) ایجاد می‌شود
  • شناسایی ۱۸ ظرفیت جدید سرمایه گذاری در بخش آب استان
  • افتتاح آموزشگاه مشارکتی شش کلاسه در مهدی‌شهر
  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید