Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- روز نخست هفته دوم ليگ برتر وزنه برداري باشگاههاي کشور با رقابتهاي اوزان 85 و 94 کيلوگرم به اتمام رسيد و مقام هاي نخست به ميري و مرادي رسيد.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون وزنه برداري؛ رقابتهاي هفته دوم ليگ برتر وزنه برداري بزرگسالان (يادواره شهيد مدافع حرم محسن حججي) ديروز (چهارشنبه 12 مهرماه) با رقابت همزمان وزنه برداران دسته 85 و94 کيلوگرم در تالار وزنه برداري مجموعه ورزشي آزادي تهران (سالن همايش ايرانيان) به اتمام رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمين اساس در دسته 85 کيلوگرم 6 وزنه بردار و دسته 94 کيلوگرم 5 وزنه بردار به روي تخته آمدند.
سهراب مرادي دارنده مدال طلاي بازي هاي المپيک 2016 ريو و عضو تيم بيمه رازي به همراه علي ميري ملي پوش دسته 85 کيلوگرم تيم رعد پدافند با محاسبه رکوردهايشان در بازي هاي داخل سالن آسيا در عشق آباد ترکمنستان در صدر هفته دوم ليگ برتر قرار گرفتند.
کيانوش رستمي برترين وزنه بردار سال 2016 ، قهرمان المپيک ريو و عضو تيم بيمه رازي، با توجه به اينکه قبل از مسابقات اين هفته جهت انجام مصاحبه به منظور دريافت ويزاي امريکا به کشور امارات سفر کرده و تمرينات مناسبي را براي حضور در اين هفته مسابقه ليگ نداشت لذا با توجه به اهميت مسابقات جهاني امريکا با درخواست محسن بيرانوند سرمربي تيم ملي وزنه برداري بزرگسالان کشورمان و موافقت فدراسيون وزنه برداري در اين هفته ليگ وزنه نزد. نتيجه رکوردگيري وي در هفته آينده تيم ملي، براي تيم بيمه رازي لحاظ خواهد شد.
نتايج کامل سه وزنه بردار برتر دسته 85 کيلوگرم:
1- علي ميري (رعد پدافند): رکوردهايش در بازي هاي داخل سالن آسيا مورد محاسبه قرار گرفت و بدين ترتيب؛ درحرکت يکضرب 160 کيلوگرم، حرکت دوضرب 201 کيلوگرم و مجموع 361 کيلوگرم
2- علي مکوندي (مناطق نفت خيز جنوب خوزستان): حرکت يکضرب 152کيلوگرم، حرکت دوضرب 197 کيلوگرم و مجموع 349 کيلوگرم
3- مسعود چترايي (بيمه رازي): حرکت يکضرب 161 کيلوگرم، حرکت دوضرب 187 کيلوگرم و مجموع 348 کيلوگرم
حسين بيرانوند از رعد پدافند با مجموع 332 کيلوگرم، اکبر فرهنگي از تيم نيروي زميني ارتش با مجموع312 کيلوگرم و مهدي نريماني از تيم نور همدان با مجموع 270 کيلوگرم در جايگاههاي چهارم تا ششم ايستادند.
عملکرد سه وزنه بردار برتر دسته 94 کيلوگرم:
1- سهراب مرادي (بيمه رازي): رکوردهايش در بازي هاي داخل سالن آسيا مورد محاسبه قرار گرفت و بدين ترتيب؛ در حرکت يکضرب 185 کيلوگرم، حرکت دوضرب 228 کيلوگرم و مجموع 413 کيلوگرم
2- سيد ايوب موسوي (مناطق نفت خيز جنوب خوزستان): حرکت يکضرب 170 کيلوگرم، حرکت دوضرب 210 کيلوگرم و مجموع 380کيلوگرم
3- رحمان اورامه (مناطق نفت خيز جنوب خوزستان): حرکت يکضرب 156 کيلوگرم، حرکت دوضرب 200 کيلوگرم و مجموع 356 کيلوگرم
ميلاد سورسوري از تيم نيروي زميني ارتش با مجموع 320 کيلوگرم در جايگاه چهارم قرار گرفت.
رضا دهدار از تيم عقاب نيز فقط در حرکت دوضرب وزنه 190 کيلويي را مهار کرد و در حرکت يکضرب وزنه را به نام خود ثبت نکرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات صبح امروز با حضور ووشوکارانی از ۳۸ کشور به میزبانی چین در شهر «جیانگ‌یئن» آغاز شد که نمایندگان ایران در بخش تالو موفق به کسب دو مدال طلا و برنز توسط اسدیان و جلیلی شدند.

در نوبت دوم این مسابقات رقابت‌های بخش ساندا یا همان مبارزه انجام شد که ابتدا صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم «دوی مهارابام» از هند را شکست داد. وی عصر امروز با برنده جدال نمایندگان ترکیه و نپال پیکار می‌کند.

سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم نیز برابر «ژی‌چین لی» از چین صاحب برتری شد. شهربانو منصوریان هم در مبارزه نخست در وزن ۷۵- کیلوگرم «رانی موندال» از بنگلادش را مغلوب کرد. او در مرحله بعدی باید به مصاف برنده رقابت نمایندگان چین و هند برود.

خواهران منصوریان در ادامه این مسابقات، بعد از ظهر امروز با حریفان‌شان دیدار خواهند کرد.

کد خبر 6087437

دیگر خبرها

  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟