Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خسرو قمری چهارشنبه شب در حاشیه مجمع انتخابات هیأت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران افزود: هیأت دوچرخه سواری استان آذربایجان شرقی از برترین و فعال ترین هیأت های ورزشی کشور است و تلاشی که در این استان است اگر در دیگر استان های کشور هم بود، سطح دوچرخه سواری کشور بسیار پیشرفت چشمگیری را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قمری خاطرنشان کرد: هیات دوچرخه سواری استان آذربایجان شرقی طبق دستورات و برنامه های فدراسیون پیش می رود که بدون شک از اصلی ترین دلایل افزایش سطح این استان این موضوع می باشد.
وی گفت: باشگاه شهرداری تبریز حمایت بسیار خوبی را از رشته دوچرخه سواری دارد، ولی متاسفانه این باشگاه تمام فعالیت های خود را در بخش جاده متمرکز کرده است و باید به این مسئله توجه داشته باشیم که بخش های پیست و دیگر قسمت ها نیز مهم است.
وی تصریح کرد: یکی از برنامه های مهمی که باید هیأت های ورزشی به آن توجه بیشتری داشته باشند، همگانی شدن این رشته ورزشی در کشور است که خوشبختانه آذربایجان شرقی در این زمینه نیز از استان های دیگر گوی سبقت را گرفته است و عملکرد بسیار مناسبی را دارد.
رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشور تاکید کرد: در روز های آتی 201 دستگاه دوچرخه پیست در اختیار هیات قرار خواهد گرفت تا رکابزنان استان بتوانند با آرامش به تمرینات خود ادامه دهند و از نظر نیاز به دوچرخه مشکلی نداشته باشند.
قمری با اشاره به بهبود وضعیت پیست دوچرخه سواری تبریز گفت: در ماه های اخیر با توجه به بازدیدی که داشته ایم پیست دوچرخه سواری وضعیت خوبی دارد و امیدواریم با تکمیل شدن نواقص این پیست، رکابزنان استان مشکلی از این نظر نداشته باشند و بانوان نیز بتوانند به راحتی در این مکان تمرین کنند.
مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری استان آذربایجان شرقی با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد که در پایان مجمع، عظیم عبدل نژاد ممقانی با کسب 17رای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات دوچرخه سواری استان انتخاب شد.
خبرنگار: آب بسته.ع**انتشار: عزیزی راد
9853/518

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز از مناطق آموزش و پرورش لامرد، مهر، گله دار، علامرودشت و اشکنان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مهدی راهپیما افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرانی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان در نیمه اول خرداد و در مرحله استانی در شهر شیراز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی اشکنان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان لامرد و شهرستان لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از استان فارس و ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد