Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ رحمان عبدی روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا، در این ارتباط 25 قاچاقچی بازداشت و 44دستگاه خودروسبک و سه دستگاه خودروی سنگین نیز توقیف شده است.
وی همچنین از کاهش 6 درصدی وقوع سرقت و افزایش 14 درصدی کشفیات سرقت در سالجاری در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: در 6 ماهه نخست سال گذشته 75 درصد سرقت ها کشف شده بود که این رقم در سالجاری به 89 درصد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ عبدی به کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد نیروی انتظامی شهرستان در بین شهرستان های هم سطح استان اشاره کرد و افزود: ارتباط شبانه روزی و بدون هزینه مردم با شماره تماس 110 و اعلام اخبار، این وظیفه را برای پلیس ایجاد می کند تا پیگیر اخبار ارسالی باشد و در صورت نیاز از مراجع قانونی مجوزهای لازم را دریافت کند.
فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان، بیان عملکرد نیروی انتظامی قبل از خطبه های نماز جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی بین پرسنل نیروی انتظامی، شرکت پرسنل نیروی انتظامی در نماز جمعه، غبار روبی مزار شهدا ، دیدار با خانواده شهدا، دیدارچهره به چهره با مردم شهرستان، حضور کارشناسان نیروی انتظامی در مدارس جهت آموزش دوره های پیشگیری از مواد مخدر، برگزاری همایش پلیس امنیت و اصناف، مانور شهری موتورسیکلت، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و اهداء خون توسط پرسنل از برنامه های هفته ناجا در شهرستان است.
سرهنگ عبدی همچنین تامین امنیت را به عنوان یکی از وظایف و ماموریت های اصلی نیروی انتظامی برشمرد و گفت: بدون امنیت هیچ توسعه و تعالی صورت نمی گیرد و نیروی انتظامی به عنوان یک نهاد پیشرو در این عرصه ایفای نقش می کند.
وی با اشاره به شعار هفته ناجا 'پلیس برای امنیت وامنیت برای همه' گفت: تعامل و همکاری بین مردم و پلیس سبب افزایش موفقیت پلیس در انجام ماموریت ها می شود.
وی ادامه داد: امروز پلیس درصدد استفاده از کمک های مردم و متعمدین برای حل و فصل سریع و آسان مشکلات بدون مراجعه به مراجع قانونی است.
14 تا 20 مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نام گذاری شده است.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7485

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های مهاباد، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با تلاش ماموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، افزود: طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

سرهنگ اشرفی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می‌کند، ادامه داد: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • عدم همخوانی میزان کشفیات با ارزش بازار قاچاق پوشاک
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد