Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@16:06:49 GMT

یادواره شهدای بیجار برگزار شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۶۳۵۴۱

یادواره شهدای بیجار برگزار شد+تصاویر

تسنیم از یادواره شهدا محله تازه‌آباد بیجار و حماسه‌ها و فداکاری‌های دلاورمردان دوران دفاع مقدس، گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، باهدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های دلاورمردان دوران دفاع مقدس به نسل امروزی، یادواره شهیدان «فرجی ،محبیان، افشاری، سبحانی و ترکمان» با حضور خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان و مسئولان شهرستان در دبستان دخترانه هجرت محله تازه‌آباد این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بیجار در این مراسم باشکوه با تسلیت ایام ماه محرم اظهار داشت: حماسه‌ها، رشادت‌ها و اهداف شهدا برای ما درس زندگی، عزت و افتخار است.

سرهنگ حسین رجب‌پور با اشاره به برنامه‌ها و ترفندهای دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی از اوایل انقلاب تاکنون افزود: انقلاب اسلامی حاصل خون بهای هزاران شهید و دانش‌آموز که برای دفاع از آب و خاک وطن جان خود را تقدیم نظام کردند تا امروزه همه ما در آرامش، آسایش و امنیت باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بیجار 450 شهید و 23 دانش‌آموز شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: امروزه افتخار ما این است که شهیدان درس آزادگی، مردانگی و عزت به ما دادند و اجازه نداند یک وجب از خاک میهن به تصرف دشمن در بیاید.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بیجار تصریح کرد: امروزه دشمنان با جنگ نرم و فضای مجازی وارد خانه‌های مردم می‌شوند بنابراین باید والدین با کمک معلمان و مربیان مراقب فرزندان خود باشند و زندگی و برنامه‌های شهدا را سرلوحه کارخود قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه راه سعادت ما تبعیت از راه اولیا، انبیاء و اهل بیت(ع) است، ادامه داد: دشمنان همیشه به دنبال این هستند که عزت و سربلندی را از مسلمانان بگیرد.

رجب‌پور افزود: قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا وظیفه همگانی است چراکه ما محتاج شهدا هستیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهیدان «فرجی، محبیان، افشاری، سبحانی و ترکمان» تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/

R7848/P1377/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی بعدازظهر یکشنبه در نشست اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: شهدا تربیت یافته مکتب شیعه و دین بوده و در امنیت انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار میهن نقش آفرین بودند.

وی بیان داشت: شهدای روحانی همیشه در صحنه بوده و در راه عزت و دفاع از مردم نقش آفرین بودند.

حسینی تصریح کرد: وظیفه امروز ما این است که از قهرمانانی که جان خود را در راه عزت ملی دادند، شهدای روحانی، ایثارگران و جانبازان دفاع کنیم.

وی افزود: امروز در مناطق مختلف دنیا شعار عدالت، مبارزه با ظلم و شعار عدالت طلبی را که شعار جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است، سر می‌دهند.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: اکنون آوازه قدرت و اقتدار ایران و ظلم ستیزی در مناطق مختلف دنیا شنیده می‌شود و افراد خردمند و عقل ورز از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

کد خبر 6097564

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق