Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه الدستور مصر، جیهان سادات، همسر انور سادات، رئیس جمهور سابق مصر شب گذشته به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی ارتش مصر بر اسرائیل در جنگ اکتبر 1973 از تهدید صدام حسین، دیکتاتور سابق عراق به قتل سران عرب خبر داد.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: انور سادات زمانی مصر را تحویل گرفت که کشور اشغال و از لحاظ اقتصادی ویران بود؛ اما او تلاش کرد تا برای مصر جذب سرمایه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمله به دوران سادات ظلم است. اگر فلسطینی ها به سادات در مذاکرات «منا هاوس» می پیوستند (مذاکراتی که در هتل مناهاوس در الجیزه مصر میان اسرائیل، آمریکا و مصر در سال 1977 برای حل نهایی مشکل بیت المقدس و پناهندگان فلسطینی شکل گرفت) قطعا سرزمین هایشان را چند برابر آنچه اکنون به دنبال آن هستند، می توانستند پس بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: من زمانی با سادات ازدواج کردم که او هیچ چیز نداشت. من شیفته شخصیت و ملی گرایی او شدم. سادات همسری رومانتیک بود و من به خاطر عشق او به میهن با وی ازدواج کردم.

جیهان سادات، همسر انور سادات، رئیس جمهور سابق مصر در ادامه تصریح کرد: سادات معتقد بود باید منطقه سینا آباد شود و من زمانی که مشاهده کردم این منطقه در دوره اخوان المسلمین از سوی تروریست ها اشغال شده، ناراحت شدم. ارتش و پلیس مصر خون هایشان ریخته می شود تا بتوانند منطقه سینا را از چنگال تروریسم آزاد کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با متهم کردن اخوان المسلمین مدعی شد: اخوان المسلمین انقلاب را به سرقت برد و آنها برای رسیدن به حکومت توطئه کردند. من هنگامی که قاتلان همسرم را در جشن 6 اکتبر در زمان مُرسی مشاهده کردم، اشک ریختم.

وی در بخش دیگری سخنانش با اشاره به پیمان صلح میان مصر و اسرائیل که در سال 1979 به امضا رسید، گفت: صدام حسین با تهدید سران عرب گفته بود، هر کس در پیمان صلح در کنار مصر بایستد، او را در اتاق خوابش خواهم کشت. سران عرب حمایتشان را از پیمان صلح مخفی نگه می داشتند و صدام حسین مسئول تکه تکه شدن ملی گرایی عرب بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات سه طبقه شدن میدان ونک | این تغییر چه زمانی رخ می دهد؟

به گزارش همشهری آنلاین، حمید جوانی؛ شهردار منطقه ۳ در جمع خبرنگاران درباره سه طبقه کردن میدان ونک گفت: طرح طبقه زیرین میدان ونک، تونلی است که توسط حوزه معاونت فنی و عمران طراحی شده و مطالعات آن انجام شده است. تونلی که از بزرگراه حقانی (زیرچهارراه جهان کودک، زیر میدان ونک) به سمت ملاصدرا وصل می‌شود.

او افزود: با توجه به مترو، یک طبقه هم زیر مترو طراحی شده است. این موضوع درحال مطالعات است. کارهای مطالعاتی قرار است که امسال انجام شود و بعد از مطالعه، ‌در صورتی که جوابگو باشد وارد فاز اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ۳ در پاسخ به این پرسش که آیا این مطالعات به شورا ارائه شده است؟ گفت: هنوز مطالعات نهایی نشده است. جلسه‌ای را با مشاور طرح و مشاور مترو داشتیم. طرحی را مبنی بر دو طبقه کردن تونل مترو آوردند که یک طبقه مترو و یک طبقه سواره باشد.

جوانی با اشاره به اینکه این موضوع قبلا سابقه مطالعه در معاونت فنی و عمران داشته است، ادامه داد: زیرگذر جهان کودک و میدان ونک به سمت ملاصدرا و اتوبان شهید چمران قبلا طراحی شده و اسناد مطالعاتی در معاونت عمرانی موجود است.

او افزود: پروژه بسیار بزرگ است و اگر بنا باشد حجم اولیه آن اجرا شود از چهارراه جهان کودک به سمت بزرگراه چمران امتداد دارد که نیازمند مطالعات جدی است.

کد خبر 849383 برچسب‌ها منطقه ۳ ترافیک - شهری حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • فیلم| صدام حسین در ورزشگاه آزادی | خشم کاربران از اقدام تماشاگر
  • حضور یک شهروند با گریم صدام حسین در استادیوم فوتبال! + فیلم
  • فیلمی شوکه‌کننده از حضور بدل صدام حسین در ورزشگاه آزادی! + ویدئو
  • جزییات سه طبقه شدن میدان ونک | این تغییر چه زمانی رخ می دهد؟
  • عیادت از جورج شکور؛ خالقِ سه گانهِ حماسه های ماندگار …
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار با سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول
  • تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها (فیلم)
  • یک مکالمه بیسیمی با عراقی‌ها درباره صدام