Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول نیوز -نیوزیلند تفرجگاه فوق‌ا‌لعاده‌ای است که می‌توانید هر نوع تفریحی را در مساحتی در نزدیکی کالیفرنیا ببینید، همچنین مجموعه‌ای از فعالیت‌های مهیج را ارائه می‌دهد که ارائه اکثر آن‌ها به راحتی توسط یک شهر (حتی لوکس) امکان‌پذیر نیست.



کوهنوردان از کوهنوردی در کوه کریتون، که در بالای ابرها قرار دارد، لذت می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقه هلی یک راه عالی برای به دست آوردن چند ماجراجویی جذاب در یک روز است.



پارک ملی فیوردلند که بزرگ‌ترین پارک نیوزیلند است، محلی تاریخی، روحانی و فریبنده است، با سنگ‌های دندانه‌دار که ستون‌های باریک از آن خارج می‌شوند. بخشی از میراث جهانی واهیپوناما (Wahipounamu)، پارک حیات‌ وحش نیوزیلند است که برای محافظت از پنگوئن‌های کاکل‌دار فوردلند مهر و موم شده است. سفر به مکانی که مانند لبه زمین در روز، شب و در روزهای متفاوت است از طریق تنگه میلفورد یا تنگه دوبتول امکان‌پذیر است.

حیات وحش بخشی از ساحل شرقی جزیره جنوبی

در ساحل شرقی جزیره جنوبی زندگی دریایی رواج دارد، به این معنی که مقدار زیادی جاذبه برای دیدن وجود دارد. تماشای نهنگ‌های بزرگ و ساحل دیدنی کایکورا (یکی از چندین مکانی که می‌توانند در طول سال دیده شوند) امکان پذیر است. تجربه شنا کردن با دلفین‌های کوچک هکتور (مخصوص نیوزیلند) در آکاروا یا پیاده‌روی در نزدیکی پنگوئن‌های زرد چشم در دانیدن بسیار لذت‌بخش است.



کیوی‌ها قایق‌های جت را اختراع کردند تا با استفاده از آن‌ها از رودخانه‌های کم‌عمق و درهم پیچیده که در سرتاسر جزیره جنوبی جریان دارند، استفاده کنند. اما معلوم شد که این قایق‌ها به راحتی مانورپذیر بوده و همچنین بسیار سرگرم کننده‌ هستند. در این بخش توصیه می‌کنیم که به مشاهده آبشارهای قدرتمند هکا در جزیره شمالی یا دره رودخانه شوتور ، دره رودخانه یخچال و رودخانه دارت در جزیره جنوبی بروید.

این خط راه‌آهن قدیمی یک مسیر دوچرخه‌سواری ۱۷۶ کیلومتر است که از روستاهای مرکزی حومه شهر اتوگو، میدان‌های طلایی قدیمی و شهرهای دورافتاده مانند کلاید و میدلمارچ عبور می‌کند. این مسیر عمدتا صاف بوده و می‌توان آن را به تنهایی یا با گروه تورهای همه‌منظوره طی کرد. اجاره دوچرخه‌ها امکان‌پذیر است.




منبع:کجارو

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب

کاوسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب رودخانه فصلی شهرستان قاینات، شب گذشته به همت تیم‌های هلال احمر استان نجات یافتند.

او افزود: شب گذشته ۳ تیم هلال احمر برای نجات ۸ نوجوان گرفتار شده در رودخانه فصلی روستای علی آباد موسویه بخش سده شهرستان قاینات اعزام شدند.

کاوسی تصریح کرد: علاوه بر تیم‌های امداد و نجات شهرستان، یک تیم واکنش سریع از استان نیز در محل حضور یافت و افراد گرفتار در سیلاب پس از تلاش ۳ ساعته نجات یافتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: همچنین در این عملیات امداد و نجات از خودرو یونیماک و آگو (خودرو آبی و خاکی) برای امدادرسانی استفاده شد.

او عنوان کرد: مردم با توجه به شدت بارندگی‌ها و مسدود شدن راه‌ها از سفر‌های غیر ضروری و به دلیل طغیان رودخانه‌های فصلی از حضور و تردد در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

قناعت استاندار خراسان جنوبی هم در تماس تلفنی با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، از امدادگران برای نجات این افراد قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش | ماجراجویی ادامه دار نوشاد عالمیان در عربستان
  • نجات جان مادر باردار در نهبندان
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب
  • نجات 8 نوجوان گرفتار در رودخانه فصلی قائنات
  • فیلم| طغیان رودخانه فصلی در قائنات خراسان جنوبی
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • مسدود شدن برخی محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی