Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر هندیجان گفت: استاندار خوزستان یک میلیارد تومان جهت ساحل سازی رودخانه زهره اختصاص داد.

عبدالنبی گشتیل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر هندیجان، اظهار داشت: شهرداری هندیجان 200 نیرو دارد که علاوه بر حقوق عقب‌افتاده بدهی بیمه به تأمین اجتماعی نیز دارد.

وی افزود: این میزان بدهی حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان با پرداخت بهره ماهانه 40 میلیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو شهرداری هندیجان توانایی خدمت‌رسانی کافی و مناسب را به شهر هندیجان ندارد.

رئیس شورای شهر هندیجان بیان کرد: مسکن‌های مهر هندیجان شمالی و جنوبی وضعیت خوبی نداشته و مشکلات بهداشتی برای منطقه ایجاد کرده‌اند، انتظار حمایت مسئولان ارشد استان خوزستان را داریم.

وی گفت: هندیجان چاه‌های نفتی زیادی دارد اما متأسفانه عوایدات آن برای شهرداری و شهر هندیجان بسیار ناچیز و کم است بنابراین درخواست افزایش حق آلایندگی و ارزش‌افزوده را داریم.

گشتیل عنوان کرد: با پیگیری که صورت دادیم و عنایت استاندار خوزستان مبلغ یک میلیارد تومان توانستم جهت اجرای پروژه ساحل سازی، دیوار ساحلی، ایجاد امکانات رفاهی، روشنایی و فضای سبز مناسب در طرفین رودخانه زهره را اخذ کنم.

وی افزود: هندیجان یک شهر محروم است از مسئولان ارشد کشور، استاندار خوزستان، نماینده مردم در مجلس، مسئولان شهرستان درخواست همکاری و کمک به شهرداری هندیجان را داریم.

رئیس شورای شهر هندیجان بیان کرد: متأسفانه به سبب بدهی‌های بسیار زیاد شهرداری هندیجان ما توانایی خدمات‌رسانی مناسب را نداریم، انتظار همکاری سایر مسئولان را داشته تا بتوان خدمات مناسب ارائه کرد.

انتهای پیام/

R41468/P1336/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ایراندوست در جریان بازدید از منازل معلولین تحت پوشش گفت: مناسب‌سازی محیط و امکانات زندگی افراد دارای معلولیت از جمله اقداماتی است که ضمن افزایش امکان دسترسی، موجبات استقلال هرچه بیشتر آنان را در انجام فعالیت‌های روزمره و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی را فراهم می‌آورد.

وی همچنین افزود: در سال ۱۴۰۲ تا کنون حدود ۱۲ نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی اشنویه که اکثریت آنان در مناطق روستایی و منطق کم برخوردار شهرها ساکن  هستند با تخصیص ۱۱۰ میلیون تومان اعتبار  از خدمت مناسب‌سازی منازل برخودار شدند.

ایراندوست همچنین اشاره کرد: انجام اقداماتی از قبیل: مناسب‌سازی خودروی معلولین ،سرویس بهداشتی و حمام، راه پله و ورودی ساختمان، نصب دستگیره‌ها و ... برای توانخواهان تحت پوشش و جامعه هدف بهزیستی،پس از گزارش مددکار و تایید نیازمندی کارشناس توانبخشی و پس از تخصیص اعتبار از سوی اداره کل بهزیستی استان، توسط مراکز و موسسات دارای مجوز از بهزیستی اقدامات اجرایی صورت پذیرفته است.

 

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد