Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان گفت: به 130 خانوار آسیب‌دیده از بارندگی شدید در شهرستان‌های رودسر، لنگرود و آستارا امدادرسانی شد.

به گزارش ایسنا، «مهدی ولی‌پور» گفت: 96 امدادگر هلال‌احمر گیلان در قالب تیم‌های واکنش سریع استان گیلان در پی بارش شدید باران و آب‌گرفتگی معابر در شهرهای بندرانزلی، آستارا، لنگرود، رودسر، لاهیجان نیز برای امدادرسانی اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد : یک زن باردار در معرض خطر در شهرستان آستارا توسط امدادگران به مکان امن و پیرمرد بیمار در شلمان لنگرود نیز به بیمارستان انتقال داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر گیلان با اشاره به آماده‌باش نیروهای امدادی هلال‌احمر در سراسر استان گفت : 16 تیم واکنش سریع شامل 30 پرسنل، 17 خودروی کمکدار، 19 دستگاه موتور پمپ، 2 فروند قایق در امدادرسانی‌های ساعت‌های اخیر به کار گرفته شده است.

وی هم‌چنین افزود : 100 کیلو نایلون، 300 قرص نان 40 تخته پتو، برنج، ست ظروف، کنسروجات در طی این عملیات‌ها در میان آسیب‌دیدگان مناطق آب گرفته توزیع شد.

ولی‌پور با بیان این‌که تیم‌های واکنش سریع هلال‌احمر در شهرهای آب گرفته حضور دارند، خاطرنشان کرد: مردم در صورت نیاز به خدمات امدادی این جمعیت، با سامانه 112 تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  محسن حسین‌زاده گفت: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با موسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان گفت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده افزود: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • امدادرسانی به بیش از ۶‌ هزار خانوار سیل‌زده +فیلم